Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bezettingswissel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bezettingswissel

Met vriendelijke groet,

Martijn Schaufeli

Opmerking

ik zou zeker Lonchura's aanraden Jurgen. al is het maar 1 koppel bronzemannen o.i.d. het mooie aan Lonchuras is dat ze niet alleen je groen heel laten maar ze zullen er ook actief gebruik van maken. hier zitten ze liever op twijgjes dan op zitstokken.

als grotere vogels heb je inderdaad buulbuuls en ook bali spreeuw. maar van buulbuuls is ook bekend dat ze jongen en eieren kunnen roven.

Roulrouls zijn grondvogels die wel op stok zullen slapen, houd daar dus wel rekening mee. boomslapers samen met andere vogels in een voliere kan s avonds voor wat onrust zorgen. Als zuid oost aziatische kwartel zou ik een jungle bush kwartel of coromandel kwartel nemen.

Als je in de iets grotere vogels (V&I eters zoekt) zou ik eens kijken naar sneeuwkruintapuit bijvoorbeeld

Opmerking

Sneeuwkruinen,mooie vogels goede zangers en imitators.
        Ik mis de mijne nog elke dag,is 16 jaar geworden maar toen redelijk betaalbaar,nu kassa.
        Kunnen wel redelijk fel zijn vergis je daar niet in,en zijn afrikaanse vogels( heet ook wel kaapse lawaaimaker of Jan frederik)niet van de Azie kant.
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

klopt Bob, even vergeten... google eens op deze Jurgen Chestnut-backed Thrush ook geen zaad eter

Opmerking

Opmerking

Opmerking

Working...
              X