Dit jaar erg ingenomen met het feit dat een koppel Magellaan sijzen, zwartkopsijzen, een nestje hadden met 3 eieren. Hiervan zijn 2 uitgekomen heb de vogels kunnen ringen. Zie ik een week later dat de pop niet meer op het nest zit. De jongen al redelijk in de veren dood. Kan gebeuren met 1e nestje.
Een aantal weken later in een ander nestkastje weer 3 eieren en pop broed prima.
2 eitjes uitgebroed vogels weer geringd maar hetzelfde herhaald zich weer. Ongeveer een week na het ringen worden de jongen niet meer gevoerd.
Naast het eivoer wordt 4 minuten gekookt zaad gevoerd wat erg goed wordt opgenomen. Tevens een aantal diepvries pinkies niet teveel omdat ik anders bang ben dat de man te heet wordt.
.
Wat kan hier het probleem zijn, graag jullie reacties.
Een aantal weken later in een ander nestkastje weer 3 eieren en pop broed prima.
2 eitjes uitgebroed vogels weer geringd maar hetzelfde herhaald zich weer. Ongeveer een week na het ringen worden de jongen niet meer gevoerd.
Naast het eivoer wordt 4 minuten gekookt zaad gevoerd wat erg goed wordt opgenomen. Tevens een aantal diepvries pinkies niet teveel omdat ik anders bang ben dat de man te heet wordt.
.
Wat kan hier het probleem zijn, graag jullie reacties.
Opmerking