Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote stock vogels te koop

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Grote stock vogels te koop

in strijd met forumregels
    Last edited by ele; 30-06-2015, 00:25.

Dit is geen verkoopsite. Verkopen graag elders doen.
    Met vriendelijke groeten, Chantal
    Last edited by ele; 30-06-2015, 00:23.
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk Bericht
      Dit is geen verkoopsite. Verkopen graag elders doen.
      Met vriendelijke groeten, Chantal
      Ik laat de mensen zelf hun keuze bepalen...
      Als ze vogels zoeken, dan zal ik ze info geven over het kweken en houden... Dus laat ze maar kiezen wat ze nog nodig hebben... Misschien kan jij iets gebruiken?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Sacha89 Bekijk Bericht
        Ik laat de mensen zelf hun keuze bepalen...
        Als ze vogels zoeken, dan zal ik ze info geven over het kweken en houden... Dus laat ze maar kiezen wat ze nog nodig hebben... Misschien kan jij iets gebruiken?
        Nee, van jou hoef ik niets. Ik lees over slechte kweekkoppels enzovoort die jullie verkopen..
        Als ik al wat nodig heb dan nooit van 'jouw' zaak, gezien jouw reviews.

Groetjes, Chantal
        http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Beste, in de regels van dit forum is aangegeven dat we hebben afgesproken geen vogels en overige aan elkaar aan te bieden. Indien u van u vogels af wilt bestaan er meerdere site's waar u een (gratis) advertentie kunt plaatsen.
          Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
          Vergeet niet te kijken op mijn site!
          http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door BirdBreeder Bekijk Bericht
            Beste, in de regels van dit forum is aangegeven dat we hebben afgesproken geen vogels en overige aan elkaar aan te bieden. Indien u van u vogels af wilt bestaan er meerdere site's waar u een (gratis) advertentie kunt plaatsen.
            Hier wordt op het forum toch vaker gehandeld... Mensen die van mekaar kopen... Wat ik toch heb gelezen in verschillende topics...

Opmerking

Indien er gehandeld wordt tussen de forumleden gaat dit meestal gewoon via de mail, hier is dus geen sprake van op het forum.
              Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
              Vergeet niet te kijken op mijn site!
              http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Dat vind ik raar...
                Maar goed, ze hebben keuze in wat ze eventueel willen hebben...

Grts

Opmerking

Dat vind ik raar...
                  Maar goed, ze hebben keuze in wat ze eventueel willen hebben...

Grts
                  Elders op het forum lees ik dat je nogal wat kennis in huis hebt Sacha 89. Wat voor ons allen geldt, geldt denk ik ook voor jou. Je zou de moeite eens kunnen nemen om de forumregels eens te gaan lezen: http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...871#post345871
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Josly
                    Beste Sacha89.

Sorry.
                    Niet slecht of kwaad bedoeld.

Eigenlijk snap ik niet zo goed wat uiteindelijk Uw bedoelingen zijn.

Forums/Fora's worden aanzien/beschouwd als sociale netwerken. Zoals onder andere Facebook.

Wanneer dieren/vogels worden verhandeld op dergelijke sociale netwerken is de wettelijk toegestane minimum leeftijd 16 jaar, op sommige plaatsen/landen is dit minimum 18 jaar.
                    Dit is onder andere een van de problemen bij Facebook, waar steeds meer en meer dieren/vogels worden verhandeld.
                    Minimum leeftijd bij sociale netwerken, onder andere Facebook, is dertien jaar. En vanaf 13 jaar tot 16 jaar onder ouder toezicht als/wanneer er dieren/vogels worden aangeboden/verkocht. Of anders gewoon minimum 16 jaar zonder ouder toezicht.
                    Eigenlijk is dit een onderdeel van het huisreglement (forum regels).
                    Ik wil gewoon dat mijn account wordt verwijderd... Ik heb hier met deze mensen niets meer te zoeken!

Opmerking

Opdringerig en brutaal

Ik wil gewoon dat mijn account wordt verwijderd... Ik heb hier met deze mensen niets meer te zoeken!
                      Ik denk dat men zeker niks met jou zou willen zoeken.
                      Het beledigen van zeer behulpzame en gewaardeerde mede forumleden en het bewust negeren van een paar gewone forumregeltjes wordt inderdaad niet op prijs gesteld, evenals jou aanwezigheid op het forum.

Opmerking

Working...
                      X