Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mozambique sijsje (man)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Mozambique sijsje (man)

Beste vogelvrienden, ik zoek een mozambiquesijs man voor in een ruime kooi, in deze kooi zit een edelzanger van 13 jaar die al 3 jaar niet meer fluit, wellicht door de leeftijd. In geen enkele dierenspeciaalzaak kan ik dit sijsje vinden. Is er toevallig ergens in Zuid-Limburg iemand die mij wel verder kan helpen. Voor de duidelijkheid er zit geen vrouwtje bij en de kooi is 70 breed 90 hoog en 50 diep.

Alvast bedankt. Grt. Peter (Tibo)

Dit forum dient eigenlijk niet voor vraag en aanbod.
    Dat gezegd zijnde, een maand geleden is er een lading wildvang aangekomen. Bij Van tendeloo in Nijlen zaten er ruim 100. Daar zullen er nu nog wel een deel van over zijn.

Wel niet meteen in de buurt van Zuid-Limburg natuurlijk.

Opmerking

Jij wilt dus een mozambiqueman bij een oude edelzangerman zetten als ik het goed begrijp?
      Niet doen anders haalt die edelzangerman waarschijnlijk zijn 14e verjaardag niet,dat wordt echt oorlog.
      Of een aparte kooi of wachten tot de man gaat hemelen.
      Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

Dat wordt knokken!

Opmerking

ben het met de heren eens.

wil je een gezelsschaps vogel voor de edelzanger, kan je beter bijvoorbeeld een kanarie nemen.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Kanarie was eerste keus en die sloopte hem zowat....maar thx voor het meedenken.

Opmerking

oke, daar kijk ik van op.

meestal zijn kanaries wel vrede lievende vogels.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

@de heide ben vandaag ook in vantendeloo geweest. Inderdaad zeeer veel zambiquesijsjes...zeer mooi.maar zou wel een tussenschot erin plaatsen zodat ze elkaar niets kunnen aandoen. Vraagje hoe gaat het met wildvang.en import export?

Opmerking

Mvg,
                  Kingfisher.

Opmerking

Ben het helemaal met de vorige reactie eens, laat hem lekker van zijn wel verdiende oude dag genieten
                    Als je het echt graag wil , moet je een andere kooi erbij kopen

Opmerking

Working...
                    X