Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mexicaanse roodmus vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Mexicaanse roodmus vraag

Ik heb een jonge pop die nu 3 eieren heeft uitgebroed. Helaas na 1 dag kijkt ze er niet meer naar om. Vaders is in de rui en keek sowieso al niet naar de pop om. Wat te doen? Ik heb nog 2 poppen op eieren zitten, kan ik ze overzetten?
    Ook heb ik Japanse meeuwen maar die hebben niet echt een vast nest momenteel, hun kleintjes zijn net uitgevlogen een paar weken en ik heb het nest schoongemaakt, aangezien ze die niet meer gebruikte.

Iemand een idee?

heb je inmiddels al iets gedaan? want als de pop er niet naar om keek en je hebt nu niets gedaan denk ik dat ze niet meer leven
    groeten gijs

Opmerking

Ze leven nog. Gisterenavond is de moeder alsnog er op gaan zitten en ze geeft ze ook te eten denk ik want de krop zit vol. Ze heeft er gisteren wel 7 uur niet opgezeten, maar schijnbaar wel gevoederd.

Opmerking

Er zijn veel vogels die al na enkele dagen de jongen niet meer warm houden, zolang ze voert kijk ze er nog naar om. Zitten de jongen in een nachthok of buiten? Gaat de pop er ook in de nacht niet meer op? In dat laatste geval zou je de aankomende nachten een washandje op de jongen kunnen leggen....wel laat erop doen en vroeg opstaan!
        http://sijzen-en-vinken.webs.com/

Opmerking

Working...
        X