Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is dit?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• wat is dit?

Hallo,

Ik heb een aantal vogels die er zo uitzien de laatste tijd. Kan dit komen doordat ze te weinig vitamines hebben gehad of is hier sprake van mijt?
    Bijgevoegde Bestanden
    Groeten Tom

google eens op vedermijt.

Opmerking

Ik was er al bang voor.. als ik de vogels behandel, moet ik dan alle vogels doen ook waar niks aan te zien is of alleen de vogels die het hebben. Ardap is wel goed middel ervoor?
      Groeten Tom

Opmerking

waar zie je vedermijt dan,mvg ????

Opmerking

het zou best wel eens vedermijt kunnen zijn, maar het kan ook een gebrek aan vitaminen zijn, dat is zo niet te zeggen.
          groeten gijs

Opmerking

als het inderdaad vedermijt is, dit kun je zien als je de onderkant van de veren opentrekt en tegen het licht houd, dan zitten ze tegen de vederschacht, zou ik ze behandelen met een druppel ivermectine in de nek, ardap is volgens mij uit de handel genomen, wel alle vogels behandelen.

Opmerking

Ivermectine heb ik al gedruppeld, hier zie ik geen veranderd resultaat. vitamines krijgen ze weer en behandel ze voor zekerheid gewoon. Baal er echt goed van!
              Groeten Tom

Opmerking

tome ivemectine heeft wel even tijd nodig voor je resultaat ziet, de veren moeten ook de kans krijgen om zich te herstellen, dit kan lang duren, je kan ook badwater geven met knoflook erin, op internet staan diverse manieren om vedermijt te bestrijden.

Opmerking

Working...
                X