Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fluiters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door marquancez Bekijk Bericht
    Maar ik wil gewoon geen 2 soorten zaad kopen

Maar goed laat maar zitten geen zin in gezeik hier.

Opmerking

Ik heb ook prachtvinken zaad dus niet echt tropen zaad.
      Er zit wel neger zaad door als ik het goed zie(en ik weet wel dat het ook in kanarie zaad zit)
      En ouders kunnen helaas echt niet mee betalen die hebben nog minder geld.
      Groetjes Stefan

Opmerking

Helemaal niet kort door de bocht hoor Bob. Ik bewonder juist jouw geduld in veel zaken. Zijden handschoenen hoort ook helemaal niet bij de Nederlandse mentaliteit.
        Vooral houders van wat meer exotische vogelsoorten, waaronder vruchten en insecteneters, weten dat als je niet genoeg tijd in je hobby steekt, de resultaten er ook naar zijn; en dan heb ik het niet eens over kweek resultaten.

Mensen die eenzijdig voeren eten zelf ook iedere dag spinazie?

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Oh,bedoel je het zo,zat even op de verkeerde golflengte maar was ook nog vroeg gisteren.
          Mvg,
          Kingfisher.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Baggerman Bekijk Bericht
            Hoi Chantal , ze kunnen bij mij wel boven nul zitten maar veel warmer word het niet in de schuur
            Dat is toch echt te koud voor ze , maar blijven echt hele leuke mooie vogeltjes
            Ze kunnen kiezen binnen of buiten groot nachthok waar ik ook voer , licht langer aanlaat
            Afrikaanse prachtvinken kunnen makkelijk rond de 8 graden ik heb zelf meerdere koppels goudbuikjes van import 1 koppel blauwkop blauwfazantjes en meerdere koppels vuurvinken ik hou ze op 12 a 15 graden

Opmerking

Working...
            X