Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fluiters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Als het verschil in temperatuur te groot is tussen nachthok en buiten, dan is dat weer slecht voor je andere vogels die ook af en toe in je nachthok komen.
    Groetjes, Chantal
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Opmerking

waarschijnlijk word het toch de mozambiqeusijs.

ik had alleen nog wel even 1 vraagje een kanarie kan niet leven op tropen zaad toch?
        Groetjes Stefan

Opmerking

kanariezaad bestaat niet voor niets, het antwoord is dus ja, een kanarie kan niet leven op tropen zaad
          groeten gijs

Opmerking

Oke dacht ik al dan hebben me ouders pech
            Groetjes Stefan

Opmerking

een kanarie is niet zo moeilijk met eten, en zal zeker ook tropenzaad eten.

maar als je toch zaad moet kopen, kan er ook wel wat kanariezaad af, denk ik.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Ik wil zelf geen 2 soorten zaad neer zetten.
                En dat is de reden dat ik alleen vogels wil die het doen op tropen zaad.

(nu is grit en eventuele insecten tijdens broed natuurlijk niet mee gerekend)
                Grit heb ik wel staan voor hun en weet nog niet of ik wel ga kweken
                Groetjes Stefan

Opmerking

maar wat is het probleem dan met 2 soorten zaad, het is niks duurder omdat je de zaden toch moet kopen, en om het nou te laten omdat je anders een extra voerbakje moet kopen lijkt me ook raar
                  groeten gijs

Opmerking

Mvg,
                    Kingfisher.

Opmerking

Postzegels, speldjes, sleutelhangers, schoenveters in alle lengtes, diktes en kleuren is ook leuk.

Ik ga maar weer even ergens anders neuzen. Vruchten en insecten eter kwekers en houders geven de hobby vaak wat meer inhoud.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door marquancez Bekijk Bericht
                        Ik wil zelf geen 2 soorten zaad neer zetten.
                        En dat is de reden dat ik alleen vogels wil die het doen op tropen zaad.

(nu is grit en eventuele insecten tijdens broed natuurlijk niet mee gerekend)
                        Grit heb ik wel staan voor hun en weet nog niet of ik wel ga kweken
                        Je uitleg wat jij de vogels wil geven klinkt summier.
                        Misschien is het niet zo je bedoeling en krijgen ze heel wat meer dan wat je schrijft.
                        Ook weet ik niet hoe ze gehuisvest zijn.

Als je op onze site bij 'voeding verzorging' leest, dan zie je wat er verder mogelijk is om je vogels te geven en wat ze op prijs zullen stellen. Wij mixen een aantal mengelingen voor onze vogels.
                        http://devrolijkefluiters.simpsite.nl/Welkom (zie linkerkolom, derde van boven gerekend)

Wie weet kun je er wat mee.

Groetjes, Chantal
                        http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
                          Postzegels, speldjes, sleutelhangers, schoenveters in alle lengtes, diktes en kleuren is ook leuk.

Ik ga maar weer even ergens anders neuzen. Vruchten en insecten eter kwekers en houders geven de hobby vaak wat meer inhoud.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
                          Hoe mag ik dit opvatten Kees?
                          Ben ik weer eens te kort door de bocht of moet ik zijden handschoenen aantrekken?
                          Mvg,
                          Kingfisher.

Opmerking

Ik geef ook echt wel meer dan tropen zaad ik had het over het basis voer....

Ze krijgen gierst en groen voer zoals ontkiemde zaden.
                            Ze zitten er pas sinds zondag in dus er komt heus wel wat meer voer bij.
                            Maar ik wil gewoon geen 2 soorten zaad kopen

Maar goed laat maar zitten geen zin in gezeik hier.
                            Groetjes Stefan

Opmerking

je kan diverse soorten zaad door elkaar mengen, dan hoef je maar 1 bakje neer te zetten.

financieel is het niet duurder, misschien iets meer werk, het mengen.

en gezeik zou ik het niet willen noemen.

vraag en antwoord is een forum.
                              groeten Ton
                              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Opmerking

Working...
                                X