Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maskeramadine kweken in de winter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Maskeramadine kweken in de winter

Als je maskeramadine wilt kweken in de winter heeft deze ook de temperatuur van 20 graden nodig? Het enigste wat ik wil weten.

Alvast bedankt!
    Groeten Niels

Deze hebben zeker 20 graden nodig en extra licht en vitaminen

Opmerking

Oke dan is dat duidelijk.
      Kweekt je er ook mee? Die extra vitaminen waar zijn die voor nodig?

Welke vogels kunnen wel met een temperatuur van 15 graden kweken eventueel? Zoals vogels uit zuid Amerika en Afrika?
      Last edited by niels be; 13-03-2015, 21:46.
      Groeten Niels

Opmerking

hallo
        Het ligt er maar aan hoe je de vogels hebt zitten en wanneer je zou willen beginnen met kweken,en 20 graden is nergens voor nodig maar ook dit hangt van je voliere en de omstandigheden af.
        dus eerst wat meer info over hoe je de vogels hebt zitten en waarom je nu zou beginnen,dan komen er ook geen misverstanden.
        Ook extra vitaminen is bij een goede voeding nergens voor nodig[alleen ei of opfokvoer]en voor je begint zou je wat levertraan door het zaad kunnen doen maar meer ook niet
        mvg

Opmerking

De vogels zitten binnen. In de winter is de temperatuur rondt de 15 graden.

Waar is de levertraan goed voor?
          Groeten Niels

Opmerking

hallo
            levertraan is goed om te geven door bijv het zaad voor het broedseizoen e n15 graden in de winter is prima mits de vogels niet dik zitten of last hebben va nde koele temperatuur.
            mvg

Opmerking

En volgens mijn moedertje moest je het hebben als er een "R" in de maand stond Wim?

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

inderdaad kees,ik heb het net misgelopen haha maar een oudere broer niet.mvg wim

Opmerking

En wat was dat smerig.
                  groetjes
                  Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
                  http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Working...
                  X