ik zie nu een ontstoken poot, was dit de bedoeling?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginneling start met gezelschapsvoliere
Collapse
X
-
Opmerking
-
Als ik op de link klik dan zie ik de foto.
Groetjes, Chantal
Opmerking
-
Bijna goed. Alleen moet je de direkte link gebruiken. Kopieer de direkte link - klik op het vierkantje boven je berichten venster (foto toevoegen) - plak je link in het venster wat zich geopend heeft - Ok. Klaar.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Berichtmooie kooi heb je. denk alleen dat de balken die op de grond liggen het geen 10 jaar volhouden omdat ze rechtstreeks op de grond staan
Wel oppassen met die houtkrullen in verband met schimmelvorming als dat nat gaat worden.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door forpus Bekijk Berichtmooie kooi heb je. denk alleen dat de balken die op de grond liggen het geen 10 jaar volhouden omdat ze rechtstreeks op de grond staan
Opmerking
-
als je je gaas zwart verft, heb je een veel betere inkijk in je voliere.
met een roller, ben je in 15 minuten klaar.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Bedankt voor de tip. Vooral met de zon is het inderdaad soms lastig te zien.
Vandaag zaten we buiten en hoorde ik twee vogels door elkaar heen fluiten. Nu verwachte ik eigenlijk dat het de roodmus was maar tot mijn stomme verbazing begon de kanarie 'pop' ook te fluiten. Mij is altijd gezegd dat een pop kanarie niet meer doet dan alleen 'tjilpen'. Zou het dan ook een man zijn?
Opmerking
-
kan, maar sommige poppen doen meer dan tjilpen alleen.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Je moet het goed in de gaten houden, echt zingen/baltsen is anders dan een paar korte fluitjes. Als een man echt gaat zingen gaat hij bijna recht omhoog staan en zal je hem soms een minuut lang aan een stuk uit volle borst horen. Een popje doet niet meer dan een paar toontjes. Een man zal echt van toon wisselen.webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie
Opmerking
-
Mischien is de man nog niet in de stemming. En op 1 pootje zitten betekend nog niet meteen "ziek". Onze vogels hebben wel de neiging hun ziekte niet te tonen omdat het immers prooidieren zijn, en een "zwak" dier is makkelijker te vangen/word verstoten. Hebben ze goed de beschikking over eivoer, grit, sepia etc?webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking