Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beginneling start met gezelschapsvoliere
Collapse
X
-
-
-
Bij TP dier & plant zitten ze met heel veel op een zeer kleine ruimte binnen en het komt er gok ik zo niet onder de 15 graden, vannacht vriest het hier licht aan de grond dus ik hoop dat je morgen niet hoeft te rapen!!! Koop morgen een stuk zeil en span dat er wanneer het donker wordt omheen scheelt toch weer wat!
Groet Saab
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher Bekijk BerichtMag hopen dat ze van buiten komen anders kon het wel eens oprapen van de grond worden morgen.
Klopt, via een buurman ben ik al op de hoogte gebracht van de plaatselijke vogelclub.
Of ik Kwartels ga houden weet ik nog niet, ik heb niet voldoende beschutting denk ik.
Ik denk overigens dat ik bij het deze 3 koppels hou, eerst maar eens dit jaar doorkomen en dan misschien volgend jaar.
De vogels doen het goed Foto volgt nog...
Opmerking
-
ik zie geen foto.....groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Dan heb ik dat waarschijnlijk niet goed gedaan...
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto dat wel plaats?Bijgevoegde Bestanden
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door CorneP Bekijk BerichtDan heb ik dat waarschijnlijk niet goed gedaan...
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto dat wel plaats?
Vervolgens ga je naar bladeren en zoek je de plek waar je foto staat en druk dan vervolgens op upload.
Ik zie nu pas, dat het je in het laatste bericht wel gelukt is.Last edited by Drum; 04-03-2015, 19:08.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking