Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunnen ze bij elkaar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Kunnen ze bij elkaar?

Hoi allemaal ik weet dat de gordelgrasvink en de spitstaart amadine niet samen kunnen.
    Maar kunnen de roodsnavel spitstaartamadine en de geelsnavel spitstaartamadine wel samen?
    Groetjes Stefan

Als ze niet gekoppeld zijn dan zullen ze zich niet houden aan 'jij hebt een gele snavel en ik een rode', ze zullen dan dus misschien ook misschien van partner wisselen.

Groetjes, Chantal
    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

ze kunnen prima bij elkaar, maar je krijgt jongen met een oranje snavel en die wordt niet gevraagd op de TT's en dus is er weinig vraag naar.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Sytze F Bekijk Bericht
        ze kunnen prima bij elkaar, maar je krijgt jongen met een oranje snavel en die wordt niet gevraagd op de TT's en dus is er weinig vraag naar.
        Ik neem aan dat tt tentoonstelling is.
        Dus dat scheelt want wil niet mee gaan doen aan tentoonstellingen alleen maar onnodig stres voor de vogels als je het mij vraagt.

Ik weet nog niet eens zeker of ik er wel mee wil gaan kweken (met me vogels in het algemeen )
        Het is puur omdat ik het zeer mooi vind om naar te kijken en aangezien het vogels zijn die niet veel waard zijn zou ik er ook niet goed mee verdienen .
        Groetjes Stefan

Opmerking

Dan kunnen ze prima bij elkaar. Het zijn wel 2 verschillende ondersoorten, de eventuele jongen zijn dan een soort bastaarden, dat is niet echt heel nuttig voor de soort.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

Opmerking

hallo
            nou bastaarden worden het zeker niet,je kruist 1 soort met verschillend gekleurde snavels met elkaar met meestal oranje gekleurde snavels als gevolg .
            en in deze tijd kan je niet meer van ondersoorten spreken denk ik,wand er zijn geen of in ieder geval heel weinig zuiver vogels meer,ze worden simpelweg niet meer ingevoerd.
            mvg wim

Opmerking

Working...
            X