Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Veel succes Harm! Een koppel dat niet klikt heb ik ook een keer gehad bij de bruinborsten. Man vervangen door een andere en klaar was het.
Hopelijk hebben jullie meer succes als ik, want hier is de kweek 3 x niks dit jaar.
Maar ik mag niet klagen, vorig jaar was een superjaar, het kan niet altijd feest zijn.
# Heidi. Bedankt voor je berichtje Heidi, en we hebben de rode druppelasrilden nog, en proberen het dit jaar opnieuw om er jongen van op stok te krijgen vorig jaar werden de jongen tot een dag of 7 gevoerd en toen was het gebeurd. Nieuwe jaar nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik maar.
# Sytze. We wachten toch nog even af met het koppel Bruinborst rietvinken of het nog wel gaat klikken, dan andere koppels lijken wel alle te klikken , dus om een koppel wel te verwisselen vind ik dan ook weer jammer.
# Hans. Inderdaad vorig jaar heb ik niet veel geschreven, zal proberen mij te verbeteren . Maar ook dit jaar heb ik nog wel druk met mijn werkzaamheden.
Harm, heb je nog steeds die dwergrietvinken? Zijn die goed te houden in een gezelschapsvoliere en zitten ze veel bovenin de voliere of meer middenin of op de bodem bij de beplanting? En moeten ze in de winter naar binnen?
Harm, heb je nog steeds die dwergrietvinken? Zijn die goed te houden in een gezelschapsvoliere en zitten ze veel bovenin de voliere of meer middenin of op de bodem bij de beplanting? En moeten ze in de winter naar binnen?
Opmerking