Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voor mij nieuw hier.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Bedankt Heidi,maar je hoeft me echt niet te verdedigen,als Sacha er zo over denkt moet Sacha dat zelf weten.
    Kan daar niet echt mee zitten en op vakantie ben ik al geweest dus daar hoef ik ze niet voor weg te doen,wat nog steeds in de mode is zullen we maar zeggen.
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

• Heidi, ik ga niet zeggen dat ik alles weet... Maar in ieder geval toch veel... Niet voor niets dat ik werk als verkoper van vogels in de grootste zaak van Antwerpen en omstreken... We zien daar dat veel vogels nu binnen worden gebracht omdat ze niet kweken of omdat ze uitgekweekt zijn... Ik moet hier ook niemand persoonlijk leren kennen, want ik weet dat mensen tegenwoordig niets meer voor mekaar over hebben... Mij moet je niets wijs maken...

Opmerking

• Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten zeggen we hier.
        Mvg,
        Kingfisher.

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Sacha89 Bekijk Bericht
          Heidi, ik ga niet zeggen dat ik alles weet... Maar in ieder geval toch veel... Niet voor niets dat ik werk als verkoper van vogels in de grootste zaak van Antwerpen en omstreken... We zien daar dat veel vogels nu binnen worden gebracht omdat ze niet kweken of omdat ze uitgekweekt zijn... Ik moet hier ook niemand persoonlijk leren kennen, want ik weet dat mensen tegenwoordig niets meer voor mekaar over hebben... Mij moet je niets wijs maken...
          Een van de grootste fouten die verkoper kan maken is het doen van aannames.
          Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

• Hans, wie zegt dat ik alle vogels overneem?!

Opmerking

• Leren lezen is ook zo iets.
              Een aanname is niet iets overnemen maar aannemen dat iets zo is of juist niet.
              Mvg,
              Kingfisher.

Opmerking

Heidi, ik ga niet zeggen dat ik alles weet... Maar in ieder geval toch veel... Niet voor niets dat ik werk als verkoper van vogels in de grootste zaak van Antwerpen en omstreken... We zien daar dat veel vogels nu binnen worden gebracht omdat ze niet kweken of omdat ze uitgekweekt zijn... Ik moet hier ook niemand persoonlijk leren kennen, want ik weet dat mensen tegenwoordig niets meer voor mekaar over hebben... Mij moet je niets wijs maken...
                Ben benieuwd, serieus dus, of en hoe jullie de klant/koper van die vogel of dat koppel informeren.
                Groetjes, Chantal
                http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

• Ja kingfisher... Ik heb je wel al begrepen... Je bent altijd hier als eerste die reageerd op berichten, precies of je hebt alle soorten vogels bij je thuis in een kooitje hebt zitten. In het weekend vroeg ik ook wanneer ik Europese kanarie's moest ringen, je zei op 4 dagen... Nu vandaag waren ze 4 dagen oud en geloof mij, de vogel was belange nog niet groot genoeg om geringd te worden... Dus reageer alleen als je kennis van zaken hebt...! Precies allemaal een bende zeikerige Hollanders die zoals gewoonlijk op alles commentaar hebben en alles beter weten...

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk Bericht
                    Een van de grootste fouten die verkoper kan maken is het doen van aannames.
                    Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher Bekijk Bericht
                    ...Een aanname is niet iets overnemen maar aannemen dat iets zo is of juist niet.
                    Daar hebben de Engelsen een mooi spreekwoord over: Assumption is the mother of all great fuck-ups

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door euphonia Bekijk Bericht
                      Daar hebben de Engelsen een mooi spreekwoord over: Assumption is the mother of all great fuck-ups
                      Aanname ;Synoniem - ontvangen en overnemen

Opmerking

Ja kingfisher... Ik heb je wel al begrepen... Je bent altijd hier als eerste die reageerd op berichten, precies of je hebt alle soorten vogels bij je thuis in een kooitje hebt zitten. In het weekend vroeg ik ook wanneer ik Europese kanarie's moest ringen, je zei op 4 dagen... Nu vandaag waren ze 4 dagen oud en geloof mij, de vogel was belange nog niet groot genoeg om geringd te worden... Dus reageer alleen als je kennis van zaken hebt...! Precies allemaal een bende zeikerige Hollanders die zoals gewoonlijk op alles commentaar hebben en alles beter weten...
                        En bedankt!
                        Chantal, ook uit Holland

Opmerking

• Juist daarom... Als je het niet precies weet , zeg dan ook niets... Bedankt Josly☺

Opmerking

Juist daarom... Als je het niet precies weet , zeg dan ook niets... Bedankt Josly☺
                            Sacha,
                            Misschien moet je even je gemak houden voor je alles verziekt voor jezelf. Mocht dat je bedoeling zijn, ga gewoon zo door

Groetjes, Chantal

Opmerking

• Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk Bericht
                              Sacha,
                              Misschien moet je even je gemak houden voor je alles verziekt voor jezelf. Mocht dat je bedoeling zijn, ga gewoon zo door

Groetjes, Chantal
                              Denk dat jij partij trekt voor die kontlikkers die denken dat ze alles weten... Ik wil hier van dat rottig Hollands forum af... Maar ik kan mijn account niet verwijderen... zolang blijf ik doorgaan tot ik actief ben😉

Opmerking

• "Zolang blijf ik doorgaan tot ik actief ben"??

Maak dat spul tussen je oren eens actief; of zit dat helemaal vast geroest?

Daaaaaaaag.

gr kees

Opmerking

Working...
                                X