Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zwartkopgroenlingen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Zwartkopgroenlingen

Goedenavond ik heb een vraag ik wil gaan beginnen met wat Zwartkopgroenlingen
    Nu ben ik bij wat mensen geweest die ze kweken maar nu is mijn vraag
    De mannen zijn altijd hetzelfde , maar de poppen kom ik tegen met een mat zwart licht kapje zoals de man heeft en helemaal geen kapje Klopt dit nou is dat een ondersoort of heb ik met hybride te maken Sorry voor mijn ontwetendheid

Hallo! Misschien heb je te maken met inderdaad een hybride? Misschien wat foto's om ons meer helderheid te geven? Heb ze zelf ook een hele korte tijd gehad, kan me ervan herinneren dat ik het vrij saaie vogels vond. Heb zelf Chinese groenlingen, en die vond ik toch veel leuker, maar het kan ook gewoon liggen aan het koppel wat had ik had natuurlijk Maar soms is er sprake van een hybride tussen zwartkop x chinese. Maar zwartkoppen en chinese groenlingen worden vrij weinig aangeboden! Dus ik zou je kans grijpen!
    Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
    Vergeet niet te kijken op mijn site!
    http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Je kan toch wel vertellen of ze een petje hebben niet zwart maar wel de contouren bv
      Of is hij gewoon glad bovenop zoals bv een baardsijsje popje
      Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Dit vind ik trouwens ook een licht petje bij de eerste

Opmerking

Bij deze een goed verslag met foto's van man en pop.
          Misschien is dat wat duidelijker.

Opmerking

Dank je die had ik ook gevonden, hier heb ik wat fotos van de vogels die die man heeft Hij zegt dat hij ze ook heeft laten keuren 91 92 punten
            Zeg het maar !!!!!!!
            Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Zwartkopsijs pastel pop, dus geen zwartkopgroenling!

Opmerking

Dank je wel , s toch vreemd dat er op zijn keuringsbriefje staat zwartkopgroenling

Ik geloof je helemaal, nogmaals bedankt

Opmerking

Een keurder is ook maar een mens en de keurder van dienst zal zich bij het schrijven van de benaming vergist hebben.

Opmerking

Working...
                  X