oke, alleen de kwartels en de binsen gaan er nu nog niet vanzelf er in de rest wel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
problemen vogels ivm nachthok
Collapse
X
-
ze gaaan er allemaal er in behalve: de kwartels en 2 jonge zebravinken(de zebravinken zijn al bijna op kleur) Wat moet ik nu doen? het is nu toch veel te koud vooor die beestjesRoodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
je moet wel heel erg ziek zijn, voordat je je vogels niet kan verzorgen.
ik heb dat zelf gelukkig niet mee gemaakt. mocht het voorkomen, dan vraag ik het aan mijn vrouw.groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk BerichtEn als je zelf ziek ben?
Gelukkig heb ik familieleden, die in deze periode de vogels verzorgd hebben.
Dat gebeurd ook als ik met vakantie ga.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Drum Bekijk BerichtIk heb toevallig in oktober in het ziekenhuis gelegen en bij thuiskomst kon ik de vogels een paar weken ook niet verzorgen.
Gelukkig heb ik familieleden, die in deze periode de vogels verzorgd hebben.
Dat gebeurd ook als ik met vakantie ga.Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk BerichtJa bij mij ook dan doet mijn moeder het, maar die ziet niet of er eitjes ja of nee er in liggen.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Drum Bekijk BerichtJa dat is te begrijpen, dan is het overmacht.Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking