Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van schuur naar buiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• van schuur naar buiten

Hallo

Heb zwartkopsijs gekocht uit een schuur van 12 gr.warm
    Thuis in onverwarmde schuur gedaan.
    Na hoeveel dagen mag de zwartkopsijs in de buitenvoliere?
    Binnen geen ruimte

Goeie timing om nu nog even een vogel te kopen die nu nog even de buitenvoliere in moet.
    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Ik wil even zeggen dat het niet slim is om een verwarmde vogel zo laat in het jaar te kopen maarja je hebt hem al dus we kunnen je nu maar beter helpen.
      ik zou zeggen hou hem maar binnen, niet naar buiten! Dan heeft hij de tijd te wennen aan de temperatuur.
      Pas als het weer wat warmer begint te worden buiten zo rond maart kun je hem wel rustig laten wennen buiten. Dan heb je de meeste kans dat hij het overleefd, en misschien een klein kacheltje of iets aanschaffen voorals je merkt dat hij het echt heel koud heeft

groeten remco

Opmerking

inderdaad is dit een domme tijd om onverwarmde vogels te kopen, die naar buiten moeten.
        als je doet wat remco zegt, dan komt het wel goed waarschijnlijk.
        groeten gijs

Opmerking

De reacties zijn wel duidelijk denk ik. Hou hem binnen. Nu nog naar buiten doen brengt een enorm risico met zich mee. En als je binnen echt geen ruimte hebt, dan was het inderdaad geen slimme zet om nu nog een vogel aan te schaffen. Kan je hem misschien nog terugbrengen?

Opmerking

Working...
          X