Hallo,
Huub Vervest en ik hebben al enkele jaren elk lid van ESSBSerinus-SocietyESSBSerinus-Society op hun show.
De B.E.C. bewijst elk jaar weer, dat deze vereniging een prachtige Show neer kan zetten in een goede sfeer.
Pas op, de locatie is vanaf dit jaar veranderd!
Locatie; Streekpark Klein Oisterwijk, Oirschotsebaan 8A, 5062TE, Oisterwijk
Openingstijden;
Vrijdag 28 november van 11.00 uur tot 21.30 uur
Zaterdag 29 november van 10.00 uur tot 18.00 uur
Zondag 30 november van 10.00 uur tot 16.00 uur
De ESSB bijeenkomst is gepland op zondagmiddag 30 november ca. 14.00 uur tot uiterlijk 15.30 uur.
Uw vogels kunt u inschrijven door een correct ingevuld inschrijfformulier te sturen naar de wedstrijd secretaris van de B.E.C. dhr Hoogaars via het volgende e-mail adres ttsecretaris@bec-info.com
Vergeet a.u.b. niet even een afschrift van uw inschrijfformulier naar mij door te mailen, zodat we weten wie vogels heeft ingeschreven.
Op de web-site van B.E.C. vind u natuurlijk alle benodigde informatie; B.E.C.
Huub Vervest en ik hebben al enkele jaren elk lid van ESSBSerinus-SocietyESSBSerinus-Society op hun show.
De B.E.C. bewijst elk jaar weer, dat deze vereniging een prachtige Show neer kan zetten in een goede sfeer.
Pas op, de locatie is vanaf dit jaar veranderd!
Locatie; Streekpark Klein Oisterwijk, Oirschotsebaan 8A, 5062TE, Oisterwijk
Openingstijden;
Vrijdag 28 november van 11.00 uur tot 21.30 uur
Zaterdag 29 november van 10.00 uur tot 18.00 uur
Zondag 30 november van 10.00 uur tot 16.00 uur
De ESSB bijeenkomst is gepland op zondagmiddag 30 november ca. 14.00 uur tot uiterlijk 15.30 uur.
Uw vogels kunt u inschrijven door een correct ingevuld inschrijfformulier te sturen naar de wedstrijd secretaris van de B.E.C. dhr Hoogaars via het volgende e-mail adres ttsecretaris@bec-info.com
Vergeet a.u.b. niet even een afschrift van uw inschrijfformulier naar mij door te mailen, zodat we weten wie vogels heeft ingeschreven.
Op de web-site van B.E.C. vind u natuurlijk alle benodigde informatie; B.E.C.
Opmerking