Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jong geleerd is..
Collapse
X
-
Jong geleerd is..
Labels: Geen
-
Schitterend koppel Heidi, wat zijn ze mooi en snel op kleur gekomen dan.
Leuk altijd de bals van Goulds mannen wat mist is dan een beetje luide zang, meestal hoor je ze niet eens.
Wat zal er hier eventueel uitkomen, witborst oranjekop x paarsborst roodkop?
-
-
Mooi koppel! Vindt vooral die laatste foto mooi scherp!
---
Je had in Zwolle ook een man zitten die Goulds had in allemaal rare kleuren, bont, albino en nog veel meer, vroeg zo 200 euro per stukAmerikaanse sijzen + Postuurkanaries
Vergeet niet te kijken op mijn site!
http://birdbreeder.simpsite.nl/
Opmerking
-
Ze hebben het denk ik wel heel goed daar bij die Heidi. Ze zien er prachtig uit.
Ik vraag me bijna af of Heidi wel helemaal goed zit met april.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk BerichtSchitterend koppel Heidi, wat zijn ze mooi en snel op kleur gekomen dan.
Leuk altijd de bals van Goulds mannen wat mist is dan een beetje luide zang, meestal hoor je ze niet eens.
Wat zal er hier eventueel uitkomen, witborst oranjekop x paarsborst roodkop?
Een mix van deze twee, gaat niet door, tenminste niet bij mij.
Ik ga volgend jaar alleen nog maar verder met de orinele wildkleur en dan de roodkop en oranjekop.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk BerichtIn de vrije natuur gaat het zeker zo snel niet Heidi.
Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk BerichtZe hebben het denk ik wel heel goed daar bij die Heidi. Ze zien er prachtig uit.
Ik vraag me bijna af of Heidi wel helemaal goed zit met april.
Maar toch nog heel jong.
Opmerking
-
Dank je wel Ries, Rick en Gijs.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door populier Bekijk BerichtWat zal er hier eventueel uitkomen, witborst oranjekop x paarsborst roodkop?
In dit geval is het dus Paarborst Roodkop x Witborst Oranjekop.
Wat kan hier uitkomen? Tsja, dat hangt van de splitfactoren af. Zijn ze allebei split voor Blauw dan kweek je er zomaar Blauw uit. Is de man split voor witborst vallen er voornamelijk witborsten uit. Zonder info over de splitfactoren/voorouders weet je nooit wat je kan verwachten. Bij homozygote vogels zal je enkel groene roodkop paarsborsten kweken uit dit koppel.
Persoonlijk denk ik wel dat deze prachtige man split is voor blauw gezien de blauwe schijn in z'n rugdekkleur.
Opmerking
-
Bij mij zijn de jongen goulds ook eind april uitgekomen en hetzelfde verhaal. Wat ook leuk is dat de jongen in volledige extase zitten te luisteren naar de oudere mannen.
Verbeeld me dat de jongen dit jaar er nog sneller bij waren dan normaal. Misschien vanwege het weer. Je kon dus al snel zien wat de mannen en de poppen waren.
Nog even je site aangeklikt ziet er prachtig uit geld ook voor de oranjekop op de foto.
Groeten
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking