Weg gevlogen door een klein gat? Heb je een kooi met gaten dan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
help bichenows
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11 Bekijk BerichtWeg gevlogen door een klein gat? Heb je een kooi met gaten dan?Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
Had je dat open laten staan dan? Dan zal hij idd daar doorheen weggevlogen zijn.
Wat balen!
Groetjes, Chantal
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Berichtnee maar ik bedoel een klein deurtje waardoor ik het eten geef.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk BerichtHad je dat open laten staan dan? Dan zal hij idd daar doorheen weggevlogen zijn.
Wat balen!
Groetjes, Chantal
dat is zeker balen. Ze leven alle vijf nog steeds dus dat komt wel goed denk ik.Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Berichtnatuurlijk heb ik het niet open laat staan, zo stom ben ik niet, maar hij is waarschijnlijk weggevlogen terwijl ik dee voeren.
dat is zeker balen. Ze leven alle vijf nog steeds dus dat komt wel goed denk ik.
Hoe kan in die tijd terwijl jij erbij stond een vogel ontsnappen? Dat zie je dan toch?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk BerichtIk neem aan dat je het voer pakt wat je nodig hebt. Dan ga je naar je voliere en doet dat deurtje open en vult het voer bij. Dan doe je het deurtje weer dicht. Toch?
Hoe kan in die tijd terwijl jij erbij stond een vogel ontsnappen? Dat zie je dan toch?
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11 Bekijk BerichtAls ie er uit vliegt terwijl je voert, lijkt het me ook dat je dat moet door hebben gehad. Ligt ie niet ergens dood? Gelukkig leven je jongen nog wel.
en door dat ronde luikje pak ik de voerbak maar als ik het terughang dan kijk je of je hem recht hangt en ik denk dat hij toen is weggevlogen.Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Berichthttp://www.dierenverblijf.nl/volieres/115-voliere-zh3.html[/IMG]
en door dat ronde luikje pak ik de voerbak maar als ik het terughang dan kijk je of je hem recht hangt en ik denk dat hij toen is weggevlogen.
Niet leuk want de meeste vogels die ontsnappen gaan dood.
Groetjes, Chantal
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk BerichtIk neem aan dat je het voer pakt wat je nodig hebt. Dan ga je naar je voliere en doet dat deurtje open en vult het voer bij. Dan doe je het deurtje weer dicht. Toch?
Ik weet ook niet wat het anders is want een beest kan het niet wezen want dan zie je pluimen e.d.Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk Berichthttp://www.dierenverblijf.nl/volieres/115-voliere-zh3.html[/IMG]
en door dat ronde luikje pak ik de voerbak maar als ik het terughang dan kijk je of je hem recht hangt en ik denk dat hij toen is weggevlogen.Oorspronkelijk geplaatst door kluisnummer67 Bekijk BerichtBlijkbaar kan het wel,
Ik weet ook niet wat het anders is want een beest kan het niet wezen want dan zie je pluimen e.d.
Je opent het luikje, doet je voer en sluit het luikje, je laat het luikje niet open staan terwijl je er niet bij bent en je zegt (hoe ik het begrijp) dat een bichenow (terwijl jij bij het luikje het voer bijvult) door het luikje ontsnapt is zonder dat je het gezien hebt.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tal Bekijk BerichtIk begrijp er steeds minder van. Volgens de link in je bericht heb je het over een rond luikje van 12 x 12 cm? Foto 4 uit je link? ( http://www.dierenverblijf.nl/voliere...liere-zh3.html[/ ).
Je opent het luikje, doet je voer en sluit het luikje, je laat het luikje niet open staan terwijl je er niet bij bent en je zegt (hoe ik het begrijp) dat een bichenow (terwijl jij bij het luikje het voer bijvult) door het luikje ontsnapt is zonder dat je het gezien hebt.
Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen
Opmerking
-
Een vraagje, als je kijkt of het voerbakje recht hangt is het luikje dan open of dicht ?
Als het dan open is zie je niet dat er een vogel wegvliegt, want je kijkt naar het voerbakje aan de voorkant.Uit gouden korenaren schiep GOD de Goirlenaren
uit het restant de rest van het land.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking