Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Stefan,ik weet niet of je lid bent van de nbvv,maar in het laatste nummer van Onze Vogels staat een mooi artikel over vlammenwevers,denk dat dit mooi aansluit op jou verhaal.
En kijk eens op de site van de werkgroep wevers en wida's,www.ploceidae.eu daar kun je waarschijnlijk ook wel voor advies terecht.
als je lid word van een vereniging kost het je plusminus 35 euro per jaar. word je verspreid lid van de Nbvv, kost het je 26 euro. als lid krijg je een maandblad en je kan er ringen bestellen. bij een vereniging, kan je informatie van leden, en vogels ruilen, kopen, en tentoonstellingen spelen. kortom veel voor weinig geld.
Helaas is de ene vereniging de andere niet. Ik heb het lid worden voorlopig uitgesteld vanwege minder leuke ervaringen met de plaatselijke vogelvereniging.
Helaas is de ene vereniging de andere niet. Ik heb het lid worden voorlopig uitgesteld vanwege minder leuke ervaringen met de plaatselijke vogelvereniging.
Hoeft ook niet de plaatselijke te zijn
Heb ik ook niet gedaan vanwege hetzelfde feit,ben lid geworden van een speciaalclub maar een plaats verder kan natuurlijk ook.
Opmerking