Mededeling

Collapse
No announcement yet.

binsen eitjes bij zebravinken.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• binsen eitjes bij zebravinken.

hallo,

Kunnen binseneitjes bij zebravinken gelegd worden?

Gr. Sander bal
    Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

ik heb bij zebravinken gereageerd

Opmerking

Hoe gaat het

Opmerking

Slecht. ...........................
        Roodkoppapagaaiamadinesen, Sint helena fazantjes, Bichenowastrilde, Binsen astrilde, Ceresamadine, Chinese dwergkwartel, Zebravinken, Japanse meeuwen

Opmerking

2 eitjes zijn al uit het nest. en bij de Japanse meeuwen van de 6 eitjes liggen er nog maar 4 in het nest! Hoe kan dit? Gaat het perongelijk bij de zebravinken? doet ik er niet verstandig aan om dat 1 eitje van binsenastrildes bij de Japanse meeuwtjes te leggen?

Opmerking

als het niks word dan is dat jammer laat ze het maar proberen en wie weet komt het nog goed.
            en jou eigen binsen hoe doen die het?

Opmerking

die doen niks. want die zijn geboren dit jaar. Ik moet nog even wisselen. want het zijn broer en zus. Heb jij binsen? Kunnen we dan meschien ruilen?

Opmerking

Working...
              X