Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help, mijn vogels worden kaal????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Help, mijn vogels worden kaal????

Hallo,

Ik ben geen beroeps vogelbezitter maar heb omdat ik het leuke vogeltjes vond, begin dit jaar, 2 St.Helena Fazantjes aangeschaft. Omdat er in de dierenwinkel 3 bij elkaar zaten en ik het wel erg sneu vond 1 achter te laten heb ik na aanschaf van een grotere kooi, een maand later,de derde ook maar opgehaald. De eerste 2 hadden inmiddels een koppeltje gevormd en lieten de derde een beetje links liggen, zielig dus, dus heb ik bij een andere winkel een goudbuikje gekocht (kon geen st.helena fazantje meer krijgen). Toen ik dit goudbuikje kocht had hij een kaal kopje maar omdat het laatste faxzantje dit ook had en inmiddels al aardig bijgroeide dacht ik dat dit wel goed zou komen.

Nu mijn probleem. Het kale kopje van het goudbuikje gaat niet over, integendeel, het wordt alleen maar erger, hij is nu ook al kaal op de schouders en de st.helena fazantjes beginnen ook al kaalheid te vertonen. Verder zijn de vogels wel vlot en eten en drinken goed. Ze krijgen tropisch voer met eivoer. Ze staan trouwens binnen.

Zou iemand me a.u.b. kunnen zeggen wat dit kan zijn en wat ik er aan kan doen?? Ik wil nog lang van ze genieten.

Groetjes,

Mags

The proof of the pudding is in the eating

Opmerking

ze kunnen ook een nieuwe verenpak krijgen.
      de meeste vogels krijgen dit meestal een keer per jaar .

Opmerking

Working...
      X