Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Mogelijk gaat Frituur, mijn parijse frise man weg omdat hij dit jaar niet heeft bevrucht. We gaan voor een gele of een geel bonte man Pop heeft het dit jaar heel goed gedaan, dus hopelijk volgend jaar jongen!
Mogelijk gaat Frituur, mijn parijse frise man weg omdat hij dit jaar niet heeft bevrucht. We gaan voor een gele of een geel bonte man Pop heeft het dit jaar heel goed gedaan, dus hopelijk volgend jaar jongen!
Zeg je dat dan tegen de nieuwe koper?
Groetjes, Chantal
Vroeg het me af
Het kan nl door meerdere factoren zijn dat hij geen bevruchte eitjes heeft 'geleverd' dit jaar. Wie weet volgend jaar wel.
Groetjes, Chantal
Verrassing! Het is niet bij 1 man gebleven
Witbonte man voor Antoinette! Echt de mooiste Parijse Frise die ik ooit heb gezien, hoop dat hij wat mooie jongen hier gaat krijgen
Nou, zoals je ziet op de achtergrond zit Frituur, we hebben speciaal voor Frituur een pop gekocht en als hij volgend jaar weer onbevruchte eieren heeft, dan gaat die pop ook naar de andere man, de pop is geel-groen bont.
Dankje ! Frituur en zijn vrouw, die nog naamloos is, komen straks ook bij Antoinette en Michelangelo( de wit bonte ) te staan, mijn vader en ik gaan een mooi hok voor ze maken die binnen kan staan
Dankje ! Frituur en zijn vrouw, die nog naamloos is, komen straks ook bij Antoinette en Michelangelo( de wit bonte ) te staan, mijn vader en ik gaan een mooi hok voor ze maken die binnen kan staan
Haha, maar zo'n mooie vogel ga ik toch niet Vet noemen
Frituur verdiende die naam, een vogel die niet kon vliegen, zijn snavel stond scheef en zijn nagels miste hij. Nu heeft hij een rechte snavel, kan hij weer vliegen en zelfs wat nagels komen weer door !
Opmerking