Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nieuw

Goeden dag mensen

Ben net begonnen met een voliere en heb nu 3 mex roodmussen 2 pop en 1 man
    En ze zijn nu nog best wel angstig als ik voor of in de voliere sta hoe kan ik dat het beste aan pakken dat ze zich op zich gemak voelen heeft dat tijd nodig of zo min mogelijk er in komen of juist zo vaak mogelijk

Mvg rinaldo

Opmerking

wat ik je zou aanraden is, gewoon een stoel nemen of dergelijken en gewoon voor de voliere gaan zitten, of beter in de voliere zelf gaan zitten!, en laat ze zo wennen aan je, dan komt dat wel goed normaal.

doe ik hier ook iedere dag als ik nieuwe vogels bij haal zijn die ook onrustig om dat ze mij nog niet kennen, maar ik zet me fijn in de voliere een paar uur want is echt rust gevend hoor, en dan merken ze zelf tot je geen kwaaie bedoelingen hebt met hun, en dan zullen zij ook wel rustiger worden na een tijdje veel succes alvast. mvg MR T

Opmerking

of neem wanneer je de voliere in komt een paar buffelowormpjes mee... nu heb ik geen mex roodmussen maar kan me goed voorstellen dat ze die erg lekker vinden.

Opmerking

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

probeer anders conifeer takken op te hangen. die zijn dicht en door die aan het gaas te hangen creeer je al snel een ''verstophoekje''

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door rupicola
              Het gebruik van kunstplanten brengt tot op zekere hoogte en soortafhankelijk risico's met zich mee als het gaat om vraat.
              Het spreekt voor zich dat plasticdeeltjes niet echt geweldig zijn voor het interne vogel systeem.

Opmerking

Working...
              X