Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zilverbekje gewond!
Collapse
X
-
Zou er even mee naar de dierarts gaan. Kijken wat zij of hij er nog mee kan. Als er niets meer gedaan kan worden helpen zij het op een humaine manier naar een andere wereld.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pippa Bekijk BerichtJij hebt dus vanmiddag een vogeltje ontdekt in je voliere met een gebroken poot en vleugel en daar heb je nog niks aan gedaan? Morgen de dierenarts bellen is wat laat lijkt me, ik zou daar meteen gezeten hebben vanmiddag....
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door gijsie Bekijk Berichtbij mij kostte het toen 25 euro, maar volgens mij kent iedere dierenarts andere tarieven.
Dat is nog redelijk, het stomme is (dat zeg ik eerlijk) is gewoon dat de vogel minder waard is in euro's dan de behandeling. Maarja ik kan zo'n beestje ook lastig zo laten lijden.
Opmerking
-
wat was je kwijt bij de dierenarts ? viel het mee of tegen ?groeten Ton
mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber
Opmerking
-
je moet je voliere maar eens goed schoonmaken, en alle gebleekte katoen op ruimen, want het is de grootste rotzooi dat er is. en je zegt dat er al meerdere vogels zijn overleden met dat gebleekte katoen, dat je als nestmateriaal hebt gegeven. dan heb je er nog niet veel van geleerd.Dus dan moet je ook niet zeuren wat een bezoek aan een dierenarts kost,
waarom gebruik je geen cocosvezel, daar heb je nooit geen problemen mee,
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking