hallo allemaal
ik lees nogal veel over het verslag van lievens gouldamadines daar kan je veel van leren dacht ik zo.
nu ben ik begonnen met koudkweek dit jaar en wil de goulds op verlaagde temperaturen laten kweeken als het mijn lukt.
nu lees ik een stukje over dag en nacht temperaturen.
de minimale nachttemperatuur op het hok tussen de 4 en 5 graden
minimale dagtemperatuur op het hok tussen de 9 en 10 graden
maximale dagtemperatuur op het hok tussen de 14 - en 15 graden
gemiddelde dagtemperatuur op het hok 11.5 -en 13.5 graden.
nu is mijn vraag als ik de temperatuur overdag op 11.5 en 13.5 heb staan hoe krijg ik de temperatuur dan op de nachttemperaturen tussen 4 en 5 graden moet ik dan elke avond de verwarming terug zetten
ik hoop dat jullie het geen rare vragen vinden van mij want ik wil het ook zo goed mogelijk doen.groeten louis bosman
ik lees nogal veel over het verslag van lievens gouldamadines daar kan je veel van leren dacht ik zo.
nu ben ik begonnen met koudkweek dit jaar en wil de goulds op verlaagde temperaturen laten kweeken als het mijn lukt.
nu lees ik een stukje over dag en nacht temperaturen.
de minimale nachttemperatuur op het hok tussen de 4 en 5 graden
minimale dagtemperatuur op het hok tussen de 9 en 10 graden
maximale dagtemperatuur op het hok tussen de 14 - en 15 graden
gemiddelde dagtemperatuur op het hok 11.5 -en 13.5 graden.
nu is mijn vraag als ik de temperatuur overdag op 11.5 en 13.5 heb staan hoe krijg ik de temperatuur dan op de nachttemperaturen tussen 4 en 5 graden moet ik dan elke avond de verwarming terug zetten
ik hoop dat jullie het geen rare vragen vinden van mij want ik wil het ook zo goed mogelijk doen.groeten louis bosman
Opmerking