Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Veelkleuren of Coloria papegaai amadine - Erythrura Coloria
Nee gisteren pas betaald. Kon niet inloggen bij de bank. Echter ik verwacht dat ik de komende dagen wel iets zal ontvangen. Ze sturen me als het goed is nog een link waarop je kan zien hoever het pakket is.
Kan niet wachten lekker met een bakkie, al het moois weer aanschouwen
Moet zeggen vergeleken met andere jaren zitten ze er prima bij.
En hoe het komt ik weet het niet, of dat ze afgelopen jaar lang allemaal buiten hebben gezeten of dat het komt dat ik een ander type luchtbevochtiger heb aangeschaft, maar het is een wereld van verschil.
Andere jaren suf/mottig in de veren en dit jaar kwiek, zingen de hele tent bij elkaar, en weinig ruien/kaal.
Huh , ik heb juist een Venta genomen omdat ik dat erg last had van kalkstof met een ultrasone lucht bevochtiger, ik kreeg zelfs in mijn kachel rare oranje vlammen en overal witte fijnstof door mijn huis.
Met die Venta ben ik er juist nu van af, ik ben erg tevreden over het ding.
Gek dat jij juist nu fijnstof krijgt of heb jij ook een ultrasone?
Ja alle vogels zitten binnen, heb niets meer buiten zitten.
Heb nu een Clean Air Optima en die geeft van die witte stof.
Echter nog geen andere kleur gasvlam. Staat ook alleen in de vogelkamer, maar alles in die kamer en daaromheen is inmiddels voorzien van zo'n witte stoflaag. Kan het schoonmaken, maar een dag later ligt het er weer. Nu zet ik m morgen uit, omdat alle jongen van de Rietvinken dan uit het ei moeten zijn. De Coloria's mogen mee met het vochtpercentage van buiten. Dan hoop ik komende winter een Venta te hebben. Nu eerst over op LED's. En dat is ook geen koopje.
Denk dat die optima een mistmaker is, en dan krijg je die kalkstof.
Ik had het stof door mijn hele huis, het ding stond in de kelder en ik had in mijn slaapkamer, drie verdiepingen hoger, de stof op mijn televisie zitten, ik werd er gek van.
Heb de Venta van MP gehaald voor 30 euries, wel de kleinste die er is. In de winter krijg ik de luchtvochtigheid niet boven de 50%, maar de eieren komen gewoon uit.
Opmerking