Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weer vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Ha, ha, lol.
    groetjes
    Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

zilverbekjes

Het zijn inderdaad erg leuke vogels. Zelf heb ik ook een koppel zitten en dat heeft al 4! nestjes jongen voortgebracht vorig jaar.
      Als ik ze niet "tegen houd" dan zouden ze gewoon door blijven gaan met jongen krijgen.
      Doen we dus wijselijk niet maar er kan geen sprietje in de voliere zitten of hun slepen het wel naar het nest toe.

Opmerking

Ja, je moet in de gaten houden wat ze doen, anders leggen ze mischien wel 10 nesten per jaar en dat is niet de bedoeling.

Ik zie dat jij helemaal niet ver bij mij vandaan woont, grappig.

Ik wil de pop eigenlijk wel omruilen voor een ander, omdat de nummers op de ring erg dicht bij elkaar liggen:
        De kweker is 2APT en de volgnummers zijn 3 en 7. Dat zou misschien uit 1 nest kunnen zijn. Ik heb ze hier van een dierenspeciaalzaak.

Ik heb een advertentie op vogelmarkt staan en op marktplaats om de pop om te ruilen, maar tot nu toe nog geen reactie op.
        Ja, van 1 iemand die zei dat ik de kleuren niet goed omschreef en die me alleen zilverbekken wilde verkopen.
        Maar het gaat erom dit koppel uit elkaar te halen, zodat er geen inteelt komt, niet om vogels bij te kopen.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Je advertentie is binnen Marktplaats ook niet goed te vinden. Doe jezelf een lol en voeg onder aan de tekst de termen zilverbekje en zilverbekjes toe. Dit heeft te maken met de zoekbaarheid en de resultaten die dit oplevert. Toets nu maar eens zilverbekjes in... Jouw advertentie staat niet bij de resultaten.
          Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door HansV
            Je advertentie is binnen Marktplaats ook niet goed te vinden. Doe jezelf een lol en voeg onder aan de tekst de termen zilverbekje en zilverbekjes toe. Dit heeft te maken met de zoekbaarheid en de resultaten die dit oplevert. Toets nu maar eens zilverbekjes in... Jouw advertentie staat niet bij de resultaten.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

Opmerking

'Vliegde ik?'
              -'Nee, je valde.'

Opmerking

Goed gedaan Kirsty, beter inteelt voorkomen.

Opmerking

Ja, bij een bevriende kweker waar ik een koppel zilverbekjes besteld had, kan ik ook de pop of man omruilen. Maar nog even een datum prikken.
                  Tot die tijd eitjes rapen.

(hoeveel zilverbek eitjes gaan er in een omelet?? )
                  'Vliegde ik?'
                  -'Nee, je valde.'

Opmerking

NIEUWE VOGELS!!!

Ik heb de man van het verwante koppel omgeruild en een nieuw koppel erbij gekocht.

Nu heb ik 2 overwante koppels.
                    Als het goed is, want geslacht is nog niet 100% zeker.

mannen zijn beiden wildkleur, poppen zijn; mijn 'oude' pop donkerbuik en een ino pop.

1 van de wildkleur mannen (met blauwe kleurring) heeft al interesse in de donkerbuik pop, dus dat is al een goed begin.
                    Nu even afwachten wat de andere 2 gaan doen.

Klik onder voor foto's.

Blij, blij!!
                    Bijgevoegde Bestanden
                    'Vliegde ik?'
                    -'Nee, je valde.'

Opmerking

Wat een leuke vogeltjes! Leuk dat je poppen andere kleuren hebben dan je mannetjes
                      Groetjes, Karin

Opmerking

Bijgevoegde Bestanden
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

Opmerking

De slet
                          Groetjes, Karin

Opmerking

Niet van mij geleerd hoor!!!!
                            'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

Opmerking

zien er leuk uit, heb je er ook nestkastjes en nestmateriaal in hangen?

Opmerking

Ja, nieuwe (dus schone) nestkastjes, met eerst een laagje keukenpapier, dan flink kokosvezel en dan heb ik nog een bakje met veertjes, die ze er zelf in mogen gaan leggen. Maar ik laat ze nog even niet broeden hoor; Het donkere popje kan de komende 3 weken nog bevrucht zijn door de eerste man waar ze bij zat en de andere pop is nog net iets te jong. Ik wacht even tot de lente.
                                'Vliegde ik?'
                                -'Nee, je valde.'

Opmerking

Working...
                                X