Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
Die zal ik zeker sturen, komen van mijn oudoom vandaan, als ik het goed heb begrepen halen we ze volgende week op als mijn oudoom natuurlijk kan. Had alleen een vraagje, kunnen ze met zijn 4'en in de winter samen bij elkaar of kunnen we ze beter al koppelen?
@ Birdbreeder... Is het niet verstandig om je nieuwe aanwinsten nog even bij je oud-oom te laten nu je last hebt van bloedluis? Ik zou eerst proberen daarvan af te komen alvorens ik nieuwe vogels in huis zou halen.
Maar wat ga je nu verder doen aan de bloedluis en aan die schuur? het zou zonde zijn als er mettertijd weer doden gaan vallen door de bloedluis.
Dat wordt behandeld met een middel waarvan ik de naam even ben vergeten, dat ga ik bestellen en tot die tijd spuit ik het hok regelmatig uit met bloedluis spray.
Dat wordt behandeld met een middel waarvan ik de naam even ben vergeten, dat ga ik bestellen en tot die tijd spuit ik het hok regelmatig uit met bloedluis spray.
Maar je schreef toch dat in die schuur ook fietsen enzovoort staat? Dat moet je dan ook volledig behandelen anders raak je nooit van de bloedluis af.
Zien er geweldig uit! Aan het eind van deze maand of het begin van volgende maand komen eindelijk mijn kapoetsen binnen van mijn oudoom, heb ze al is bewonderd en ze zijn prachtig, ze doen nog even mee met een tentoonstelling bij hem, en daarna komen ze. Ik zal je op de hoogte houden Heidi! Ga zo door!
Opmerking