Als dit uw eerste bezoek is bekijk dan de veel gestelde vragen. U moet zich registeren voordat u zelf berichten kunt plaatsen en bijlage kunt bekijken.
inderdaad dat bedoel ik ook. wij gaan altijd naar de ah en kopen voor zo'n actie echt niks extra's hoor, je krijgt alleen bij iedere €15,- zo'n bakje met zaadjes
Het eerste nestje kapoetsensijsjes van dit jaar.
5 kleintjes.
Het is niet z'n beste foto maar ik moest snel zijn want de kooi stond open anders kon ik geen foto maken.
Mooie diertjes die kapoetsensijsjes! Hier kan de zwartkopsijs pop nog steeds niet vliegen, als je haar goed observeert zie je ook steeds dat een vleugel heel erg trilt, hoop dat die niet blijvende schade geeft, is ook net mijn TT pop. Met de zwartborsten gaat het hier tot nu goed. Die gaan hopelijk begin/midden april naar buiten als het niet meer gaat vriezen.
Hier kan de zwartkopsijs pop nog steeds niet vliegen, als je haar goed observeert zie je ook steeds dat een vleugel heel erg trilt, hoop dat die niet blijvende schade geeft, is
Ben bang dat je met nagels knippen niet goed de vleugel tegen het lijfje heb gehouden en nu de vleugel uit de kom hebt gedrukt of iets dergelijk, dit komt niet meer goed.
Is het mogelijk dat de vleugel dan terug in de kom wordt gedrukt als dit het geval is? Of is het nu te laat? Zou het wel sneu vinden voor dat kleine diertje.
Met de geelbuikjes heb ik pech, van een koppel het popje dood, van het andere koppel lag gisteren de man dood.
Ik kan nu nog een koppel samenstellen, maar nog even wachten want het popje is nog wat jong.
Opmerking