Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afscheid

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Afscheid

Ik doe het even hier aangezien ik in dit gedeelte het meest aanwezig was. Helaas heb ik moeten stoppen met de vogels omdat het voor mij lichamelijk niet meer op te brengen was. Ondanks div. operaties in de laatste 2 jaar en het weer volledig werken hebben toch een aanslag gepleegd op de mobiliteit van mij en eigenlijk is de bewegelijkheid minder geworden. Dus voordat de vogels slachtoffer worden is alles inmiddels heel netjes verkocht aan vooral andere liefhebbers in binnen en buitenland moet ik zeggen. Ik hoop dat zij ook met succes de gouldamadines kunnen houden en kweken dan komt het wel goed.
    Ik zal zeker af en toe nog eens binnen komen en misschien een reactie achterlaten maar nu weten jullie dat ik niet meer actief bezig ben.
    Veel succes met de kweek en verzorging van jullie vogels.
    Jo

He Jo

Ik wens je het allerbeste en hoop dat je gezondheid stabilizeerd.
    Je contributies hier, in de toekomst en het verleden, worden gewaardeerd.

Het allesbeste!

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

Het allerbeste gewenst en je gezondheid blijft het belangrijkste.
      Mvg,
      Kingfisher.

Opmerking

Vinkie, soms kan je lichaam niet wat je zelf graag zou willen en beperkt het je in je dagelijkse beslommeringen. Succes in je verdere levensdagen. Maar ook al heb je dan zelf geen vogeltjes meer, je komt vast hier nog wel eens even weer deze "gezellige" kroeg binnen wippen.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Hallo Jo,

Bedankt voor je bijdrage en sterkte met deze situatie. Als vogelliefhebber valt het niet mee om afscheid te nemen van deze hobby.

Dat je een echte liefhebber bent bewijst wel je keuze om de vogels niet de dupe te laten worden van omstandigheden waar jij helaas niets aan kunt doen.

Groeten
          Rob koppen

Opmerking

Goh Jo, dat moet pijn doen.
            Een dappere beslissing, dat zeker.
            Ik wens je heel veel sterkte, succes met je gezondheid.
            Dat je nog veel mag genieten van al het andere goede wat op je pad gaat komen.

Heel erg gewardeerd dat je dit laat weten.
            Het allerbeste ermee.
            groetjes
            Heidi

Neem eens een kijkje op mijn site.
            http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

Opmerking

Sterkte Jo, ik hoop voor jou dat je nog veel plezier aan het forum mag beleven, in een goede gezondheid.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Jammer Jo, maar gezondheid gaat voor.

Veel sterkte met de gezondheid, maar we zullen je toch hier wel blijven zien?
                Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Dank jullie allemaal voor de goede en ondersteunende woorden. Was moeilijk maar zeker in het belang van de vogels. Ik weet dat ik zeker wel hier op gezette tijden kom kijken en naar gelang ook wel wat laat horen.
                  Enne Kees ook jij bedankt maar vanwege al feit dat je regelmatig prachtige foto's laat zien van de andere kan van de wereldbol kom ik ook daar op gezette tijden kijken.
                  Jo

Opmerking

Heel veel sterkte!!

Groetjes, Chantal
                    http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

De gezondheid gaat altijd voor. Hoop dat er genoeg hobby's voor je over blijven die wat minder fysieke inspanning vergen.
                      Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

Verstandige beslissing. Die heb ik ook genomen in september. maar dan kan je gerust nog hier komen babbelen om je kennis te delen, toch?

Sterkte met je gezondheid.
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Troetelduifje

Hahahahaha, ja dat zal ook beslist wel gebeuren. Ook al heb ik zo dadelijk geen vogels meer de kennis is er wel en de interesse zal ook wel altijd blijven. Deze is ook de afgelopen 45 jaar gebleven dus dat zal wel goed komen.
                          Jo

Opmerking

'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

Opmerking

Working...
                            X