Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat extra's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

das duur voor een guppy jha, hier maar 2.5 of 2.75, maar toch duur voor voedselsvis.

klopt heeft de koper idd een mooi koopje gedaan, zo zijn er wel meren die geluk koopjes kunnen doen.(ik gistere nog wegens stoppe hobby)

Opmerking

'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door tequila_069
        gaat er om om extra's te geven in de winter, en ik vind dit een zeer goed idee van die koolvis nooit gehoort.

maar blij tot ik het nu wel gehoort heb, zal ik zeker eens uittesten.

als ik alles moet opnoemen wat ik geef en puur extra's aan de vogels, word je gek Troetelduifje.

ga niet alles opnoemen om dat velen hun geheim ook niet prijs geven, hoeft ook niet natuurlijk.

maar voor de jonge kwekers en nieuwe leden met weinig ervaring zou ik alles graag piek fijn uitleggen wat ik ze hier allemaal krijgen, maar alleen bij hun om dat zij ook veel moeten leren zo als wij dit hebben moeten doen.
        van mij mag je wel een lijstje maken hoor, wat jij je vogels allemaal extra geeft. ik leer graag bij.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Opmerking

jha dat dacht ik dus wel, maar ook gelijk bij mij is en blijft dit geheim haha.

zou het niet weten, maar kan werken natuurlijk.

lol ik denk tot deze voer wordt zodra ik deze in de bak moest gooien, dus laat ik het maar en kan ik het ook niet uittesten ook niet,maar kan kloppen hoor tot deze de baas zijn in je bak haha.

Opmerking

Working...
            X