Mededeling

Collapse
No announcement yet.

man of pop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• man of pop

Wat denken jullie van deze gould amadinen....is het man of pop en waarom?
    En vanwaar geen zwarte kop? Weet van de ouders niets helaas.

Ik denk zelf een pop ... is op flank niet spierwit....foto is helaas wat slecht maar wellicht kan iemand daarvan toch 100% zekerheid geven.

Bijgevoegde Bestanden
    Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

pop, geen verlengde staartpennen en gitzwartesnavel, het is overigens een rood/oranje kop. bij blauw weet je nooit of hij rood of oranje is.

Opmerking

dank je voor het antwoord.........had nog een (onduidelijke) foto van de staart......jonge vogel van 2013 en ik ben er blij mee als het een popje is :-)

Hebben blauwe mannen uberhaupt wel eens een zwarte snavel of is die dan altijd wit?

Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

nee mannen kunnen ook een beetje zwart op de snavel hebben maar zo zwart als dit heb ik het nog nooit bij een man gezien.

houd het maar op popje

Opmerking

nou bedankt voor je antwoorden..........ze gaat voor een popje door :-) heb er straks een prachtige blauwe witborst zwartkop man voor dussss hopelijk klikt dat.

Opmerking

toch

Inderdaad is het een popje, wel omgekoppeld met splitblauwe man dat klikte beter. Ze hebben inmiddels 6 eitjes, kijk nu niet meer tot jongen uitvliegen......als de boel bevrucht is natuurlijk. Zullen mijn eerste blauwe worden en zou het super vinden.

Opmerking

erg gaaf Ron, en fijn dat ik weet dat ik niet aan mezelf hoef te twijfelen , ben zeer benieuwd.

blauwe is wel een mooie mutatie, hier gaan we komend jaar lutino's proberen. hebben maar 1 vogel dus zo snel zal dat niet gaan. blauwe zullen hier ook in de toekomst zitten, gok ik, dan worden het zwartkop witborst.

Opmerking

Ok nou mooi hoor, Altijd spannend of het gaat lukken. Ik heb 2 GELE een zk (wit grijs) en een ok, die doen nog niet veel. Van wildkleur 3jongen uitgevlogen en 3 koppels weer op nest.....ook stel vd uitgevlogen jongen zitten weer. Heb totaal maar 6 koppels.

Opmerking

Working...
                X