Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een Rare Snavel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

het gaat goed met de snavel

Met de snavel van onze gouldamadine gaat het erg goed. de snavel is na een vaseline behandeling niet meer zo ruw, en ook niet goed op kleur maar dat zal wel zo blijven. We hebben nu een chickkie voor hem gekocht en hij heeft het prima naar zijn zin....

Opmerking

Goed gedaan!

En mooi om te horen dat het de goede kant op gaat en wat die snavelkleur betreft, dat zal mettertijd wel weer in orde komen.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

zou je denken!!!! dat betwijfel ik.....die kleur is echt verdwenen alleen zijn puntje. ach ik heb er een vrouwtje bij gekocht en die is erg gek met hem dus dan maakt het ook niet uit of je nu een rode of een gevijlde snavel hebt hihihi

Opmerking

kleur

Die snavel is lang een beetje aangetast geweest en dat heeft in iedergeval wat tijd nodig om zich te herstellen. Ik denk dat het wel goed komt daarmee.
          Als de snavel en alles er omheen eerst maar eens weer mooi glad en strak wordt.
          Nou leuk voor hem dat ie nu een poppetje heeft. Samen is vast gezelliger. Hi, hi, hi, ha, ha, ha.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

de snavel kleur van een gouldman(daar ging het volgens mij over zie geen foto's meer) is zo dat alleen het puntje maar kleur heeft rood/oranje en als de man in broedconditie komt zal deze veller van kleur worden maar alleen het voorste gedeelte van de snavel heeft kleur.

het zelfde is trouwens het geval bij een pop maar daar zien we vaak de kleur niet van omdat als deze broedrijp word tde snavel zwart verkleurd.
            Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Opmerking

Samen is vast gezelliger

je moet mij ook niet alleen in een kooitje zetten hoor .
              maar Henk even een vraagje, volgens mij heb jij een dagtaak aan iedereen antwoord geven....ik kom je overal tegen. als je je nou aan meld op Hyves.nl heb je heel veel vrienden.... ( hoop dat je dat kent anders denk je ook, waar heeft ze het over)

het zou me verwonderen als die snavel weer oke wordt hoor! maar ja, jij bent de kenner

Opmerking

snavel kleur van een gouldman

Hallo Henk D, ik weet wel wat de kleur van een Gould is maar heb jij mijn vraag gelezen? het is jammer dat de foto's eraf zijn want ik heb een Gould met een hele rare snavel. Heel ruw, lijkt kalk maar is het niet. Ik heb veel reacties op de foto's gekregen en ws is het een ernstige vorm van mijt, en ben hem nu aan het behandelen met vasseline... hij knap op maar het kan ook zijn omdat ik er een vrouwtje bij gekocht heb........

Opmerking

berichtjes

Corina1964
                  ik kom je overal tegen. als je je nou aan meld op Hyves.nl heb je heel veel vrienden.... ( hoop dat je dat kent anders denk je ook, waar heeft ze het over)
                  Nee, ken ik niet. Trouwens een goede vriendin zou mij ook goed passen hoor. Moet ze wel heel lief zijn!
                  En ja, ik vindt het hier wel leuk vertoeven zo af en toe. Hopelijk vindt je het niet al te vervelend om mij overal tegen te komen. Ha,ha.
                  Vriendelijke groeten,
                  Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Hopelijk vindt je het niet al te vervelend om mij overal tegen te komen.

nee, natuurlijk niet....vroeg me af hoe je dat doet, want als je ergens op reageert moet je ook onthouden waar en met wie je contact hebt,
                    of is daar soms ook een trucje voor?

heb jij dat ook gezien Henk, mijn foto's zijn niet meer tezien?

Corina

Opmerking

vraagjes

Oorspronkelijk geplaatst door corina1964
                      nee, natuurlijk niet....vroeg me af hoe je dat doet, want als je ergens op reageert moet je ook onthouden waar en met wie je contact hebt,
                      of is daar soms ook een trucje voor?

heb jij dat ook gezien Henk, mijn foto's zijn niet meer tezien?

Corina
                      Elke dag komen de laatste berichtjes wel voorbij op het scherm, zo weet je dan wel waar je reageren kan/wil. Ik onthou het dus niet speciaal. Kijk gewoon wat er voorbij komt. Nu meestal wel dagelijks. Maar als er minder tijd voor is dan wat minder.

Je foto's zijn hier ook niet meer in beeld. Ik kan ze er ook niet meer opzetten want ik heb ze zelf hier ook van de pc verwijderd. En dat kan ook meteen wel eens de reden zijn dat ze niet meer te zien zijn. Want ik bedenk me nu dat ik ze ook van photo-Bucket verwijderd heb. Stuur ze dan maar even opnieuw hier naar toe, dan zet ik ze er wel even weer op. Ik heb daar niet bij nagedacht. Ik dacht die kunnen wel weg. Niet dus.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Ik kan ze er ook niet meer opzetten

maar das niet erg hoor....hoeft ook niet meer maar dacht...hoe kan dat nou ik heb ze er niet afgehaald!

Heb nog een vraagje. Wat zou jij doen. Ik heb een grote buitenvolliere en heb nu nog steeds 1 mozambiquesijs binnen en twee Goulds. nu wil ik ze heel graag naar buiten hebben maar hoe kan ik dan het beste tewerk gaan. ivm met temperatuur verschil. Ze hebben de mogelijkheid om zelf naar binnen te gaan.
                        Ze hebben twee jaar bij die oude mensen binnen gestaan.... of moet ik ze binnen houden tot het voorjaar zich weer aan gaat kondigen. maar buiten hebben ze 5 meter vliegruimte.

Opmerking

foto e.d.

Je zou even een nieuwe foto kunnen maken, kunnen we gelijk zien of er veranderingen opgetreden zijn.

Heb jij die e-mail misschien nog bewaard die je toen naar mij verzonden hebt? Zo ja dan staat die foto daar nog in. Kan je met de functie doorsturen zo weer hier heen zenden, wel even mijn mailadres opnieuw invoeren.

De vogels naar buiten, ik zou wachten tot het weer mooi voorjaar wordt.
                          Vriendelijke groeten,
                          Henk3.

Mijn website:

Opmerking

Hallo Henk D, ik weet wel wat de kleur van een Gould is maar heb jij mijn vraag gelezen?
                            ja dat heb ik.

wat die snavelkleur betreft, dat zal mettertijd wel weer in orde komen.
                            zou je denken!!!! dat betwijfel ik.....die kleur is echt verdwenen alleen zijn puntje.
                            de snavel kleur van een gould bevindt zich ook alleen maar in het puntje de rest is gewoon wit en de kleur is dan rood of oranje
                            Henk Dijkkamp

Ik weet niet alles maar doe mijn best.

Opmerking

kleur snavel

maar dan is de snavel glad....de snavel is 2 derde rood en de rest heel ruw.
                              ik ga kijken of ik de foto er nog op kan zetten....anders heb ik daar ook weer mensen voor....

Opmerking

rare snavel

ik heb de foto er weer op gezet...maar hoe ik het gedaan heb weet ik niet maar je moet naar foto en invoeren "Rare snavel" en dan zie je me vogeltje

Opmerking

Working...
                                X