Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Java Bronzemannetjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Java Bronzemannetjes

Na de Japanse Meeuwen / Bruinborst rietvinken / Cersamadines / Indische muskaatvinken zijn nu de Java bronzemannetjes aan de beurt om uitgezocht te worden.

[IMG][/IMG]

Zozo, hebben jullie er 19 gekweekt?
    Doe je eerst allen op zang selecteren of meteen ook op kwaliteit voor de TT's?

Opmerking

gaaf zeg! wij hadden geen geluk dit jaar, ons koppel zat dit jaar in de buitenvoliere ipv de broedkooi en werd te veel gestoord van hun nesten dis dus niets terecht gekomen.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Sytze F
        Zozo, hebben jullie er 19 gekweekt?
        Doe je eerst allen op zang selecteren of meteen ook op kwaliteit voor de TT's?

Opmerking

hmm, jammer dat het toch een man is, dacht toch zeker te zijn dat het een pop was. Mocht je toch een overschot mannen houden dan kun je nog wel eens een man ruilen tegen een pop, misschien in Apeldoorn. Ik heb nu nog 4 mannen en 4 poppen, incl. de ouders. Maar die andere 2 jonge poppen moet ik dus ook nog eens opnieuw beoordelen dan.

De jonge mannen begonnen allemaal binnen een paar uur te zingen toen ik ze in kooitjes apart zette. De anderen hebben de rest van de week nooit meer gezongen. Toch blijkt het dus niet te kloppen. Zo moeilijk is het dus.

Opmerking

Working...
          X