Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kolonie Rijstvogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Kolonie Rijstvogels

Hallo,
    Heeft iemand enige ervaring met het kweken van Rijstvogels in kolonie, ik heb ongeveer 4 jaar geleden wat rijstvogels gehad, en was altijd gek van deze vogeltjes, ze vlogen altijd samen, een echte kolonie was het
    Maar nu wil ik dat weer doen, heeft iemand hier enige ervaring mee, en hoeveel koppels kun je nemen? En maakt het uit hoeveel mannen en hoeveel poppen je neemt? En vormen ze koppels? Of kan een man zat 3 poppen bevruchten?
    Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
    Vergeet niet te kijken op mijn site!
    http://birdbreeder.simpsite.nl/

Ja dat kan goed. Wel paren en het liefst in oneven paren.
    Zal een mooi gezicht worden

Opmerking

Ik denk dat ik dit ga doen, is natuurlijk nog niet zeker, maar lijkt me een prachtig gezicht Dan doe ik enkele andere vogels weg Denk aan de europese vogels, zowiezo de barmsijzen
      Amerikaanse sijzen + Postuurkanaries
      Vergeet niet te kijken op mijn site!
      http://birdbreeder.simpsite.nl/

Opmerking

Opmerking

Denk je ook even aan de ringen, is officieel verplicht.
          Verder prachtige vogels. Heb vroeger een koppel gehad die 3 eigen jongen grootbrachten en drie goulds die door omstandigheden niet door de ouders werden grootgebracht.
          Pracht gezicht.
          Ze kunnen wel veel jongen voortbrengen dus daar wel rekening mee houden.
          7 eieren en dus jongen waren geen uitzondering, meer regeling.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartkopje
            Denk je ook even aan de ringen, is officieel verplicht.
            Verder prachtige vogels. Heb vroeger een koppel gehad die 3 eigen jongen grootbrachten en drie goulds die door omstandigheden niet door de ouders werden grootgebracht.
            Pracht gezicht.
            Ze kunnen wel veel jongen voortbrengen dus daar wel rekening mee houden.
            7 eieren en dus jongen waren geen uitzondering, meer regeling.
            Is het ringen nu verplicht? Weet je sinds wanneer?
            Groeten Niels

Opmerking

Nou al een poosje.

De plaatselijke dierenwinkel wil ze al niet meer hebben daarom.
              Was al gecontroleerd. Echter de vraag is of het een echt punt wordt. Echter beter voorkomen dan...

Opmerking

Ik heb ze ook niet geringt... er gaan verschillende antwoorden, de eene zegt wel de ander niet ook ik heb mijn stelletje niet geringt gekocht in de Dieren winkel

Opmerking

Working...
                X