Kunnen gordelgrasvinken goede pleegouders zijn. Broeden ze ook eitjes van bijvoorbeel japanse meeuwtjes uit?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gordelgrasvinken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Karin38Kunnen gordelgrasvinken goede pleegouders zijn. Broeden ze ook eitjes van bijvoorbeel japanse meeuwtjes uit?
Het mooiste en beste is om iedere vogel zijn eigen eitjes uit te laten broeden en jongen op te laten voeden.
Groetjes, Chantal.
-
Oorspronkelijk geplaatst door casehulseboschAndersom gaat prima maar ben het met Chan eens.
Waarom? Gordels zijn goed te kweken (zelfs in kweek kooien) en kunnen het het beste op hun eigen houtje doen.
Groet, Kees, NT, Australia.
verschilt ook per koppel, 1 koppel heeft vaak 100% bevrucht en voedt ook goed op en een ander koppel van mij heeft vaak rond de 75% en voert niet best... (vooral de man is aggresief, ook de dominante man in de voliere, ook een erg grote vogel)
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door casehulseboschAndersom gaat prima maar ben het met Chan eens.
Waarom? Gordels zijn goed te kweken (zelfs in kweek kooien) en kunnen het het beste op hun eigen houtje doen.
Opmerking
-
Ja Karel, goed dat je dit even vermeld. Vind dit voor mijn begrippen vanzelfsprekend. Nooit met vogels jonger dan 12 maanden gekweekt.
Zelf heb ik wel de ervaring dat het met vogels die eenmaal een nestje achter de rug hebben, en dus ervaring, het een stuk makkelijker gaat.
Of Nederland een vrij land is laat ik maar even in het midden. Als ik het zo lees en hoor van mijn vrienden mag er eigenlijk weinig of niets meer
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking