Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Texor Wever

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Texor Wever

Hallo iedereen , Ik heb reeds een geruime tijd een Texor Wever zitten ( man )
    het probleem is dat ik niet over een pop beschik .deze is gestorven door leg nood. nu zoek ik al geruime tijd naar een pop maar dat blijkt heel moeilijk te zijn
    telkens ik er een vind krijg ik te horen dat ze enkel per koppel worden verkocht !
    zijn er hier mensen die mij aan een pop kunnen helpen , zodat ik mijn eenzame man eindelijk een partner kan geven !!! hij roept heel de dag door zijn keel schor maar vind natuurlijk geen gehoor !!
    hopelijk lukt het mij langs deze weg !! alvast bedankt

groetjes Anthony

ps het gaat over de grote texor wever !!
    Bijgevoegde Bestanden

Opmerking

Tom,
      Ik kan je geen prive bericht versturen dus maar via deze weg :-)
      Wevers en tropen; gaat dit niet samen dan ?
      ik vind wevers knappe vogels alleen wat groot voor in mijn voliere.
      maar de manier van nest bouwen op zich boeit me al enorm.
      Audi et alteram partem

http://buiten-voliere.webnode.nl/

Opmerking

Diergaarde blijdorp heeft een aantal jongen gekweekt van de grote textor
        Gewoon ff bellen en vragen of ze wat te koop hebben mijn opa heeft er vroeger wat grote parkieten gekocht dus nee heb je ja kun je krijgen ik zou even bellen
        Bijgevoegde Bestanden
        Groetjes van marco

Opmerking

beste tom die tropen zijn onder tussen reeds uit de voleire gehaald hoor dus dat probleem is reeds van de baan !!! resten nog enkel kanaries en enkele t andere vinken .hij voelt zich daar goed bij nu , hij is veel levendiger geworden na het verwijderen van die nest vernielers . toch bedankt om het even te melden
          grts anthony

Opmerking

ik zou dan koppels kopen, en die losse man apart zetten. wie weet later heb je hem weer nodig.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Working...
            X