Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Purpergranaatastrilden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Purpergranaatastrilden

Hallo,

Ik heb een koppel Purpergranaatastrilden aangeschaft. Wie kan mij wat meer vertellen over deze vogels? Aangezien ik hier weinig info over kan vinden.

Ruben
    Ruben

Hallo Ruben ,
    probeer het is via de site van de afrikaanseprachtvinkenclub (www.scapnl.com).
    Hier staat een korte beschrijving op (erg beknopt maar misschien kun je via contact met hen wel verder komen)Ze zijn familie van de blauwfazanten net als de gewone granaat.
    En probeer is met google ik heb wel wat artikels gezien ook buitenlandse.
    Misschien heb je er wat aan,groeten Kingfisher
    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben
    Hallo,

Ik heb een koppel Purpergranaatastrilden aangeschaft. Wie kan mij wat meer vertellen over deze vogels? Aangezien ik hier weinig info over kan vinden.

Ruben
    Mvg,
    Kingfisher.

Opmerking

Purpergranaatastrilden

Bedankt voor de info! Ik ga meteen op zoek.

Ruben
      Ruben

Opmerking

Purpergranaatastrilden

Dag Ruben.

Pupergranaatastrilden houden is niet zo moeilijk. Goede kwaliteit tropenvoer en dagelijks een theelepeltje eivoer. Drie keer per week per vogel 5 pinkies of buffalowormpjes. Geef niet meer dan 7 gram zaad per vogel per dag, anders vervetten ze. Houdt de vogels in een kooi van minsten 80x50x50 cm. Liever in een voliere.
        Kweken is een ander verhaal. Ik adviseer je het boek "Kweken van prachtvinken" aan te schaffen. Zie website www.avitoon.nl

Tony Jochem

Opmerking

purpergranaatastrildes

Hallo Tonny,

Bedankt voor je reactie. Over het boek zal ik even na denken. En dan hoor je het wel.

Ruben
          Ruben

Opmerking

Working...
          X