Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gouldamadine man en pop, of 2 mannen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Gouldamadine man en pop, of 2 mannen?

Hallo wie kan me helpen? ik heb deze goulds gekocht en nu weet ik niet wie de man en pop is had deze vraag op marktpl staan en krijg alle antwoorden door elkaar heen, dus al met al weet ik nu nog niks. en als het niet goed is ga ik morgen terug dankan het nog bedankt

Ik denk 2 mannen.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

Mijn website:

Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door harold741
      Hallo wie kan me helpen? ik heb deze goulds gekocht en nu weet ik niet wie de man en pop is had deze vraag op marktpl staan en krijg alle antwoorden door elkaar heen, dus al met al weet ik nu nog niks. en als het niet goed is ga ik morgen terug dankan het nog bedankt

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-e...reviousPage=lr
      Kijk ik naar de felheid van de buikveren van de wildkleurige en de felheid van het paars van de gele zijn het twee mannen.
      Daarnaast, de gele is enkel factorig. Toevallig afgelopen week dit bij een gouldkenner nagevraagd. Dit werd toen ook nog eens bevestigdf onafhankelijk van elkaar via een buitenlandse site.
      Zit er blauw om de kop of kraag van de man dan is het een enkelfactorige. Is er geen blauw zichtbaar dan dus dubbelfactorig.
      Jo

Opmerking

dat klinkt niet goed

dat klinkt niet goed. volgens de verkoper moet dus de overgoten de man zijn en de wildkleur een pop

en uit wanhoop heb ik net met naald en draad gedaan, doe ik nooit maar de buurman wel, dan kom ik wel tot de verkoper conclussie, net had ik via marktpl 2 poppen, nog 2 berichten van 2 mannen en ik ga morgen terug of 2 poppen hier al in ieder geval 2 x het zelfde

thx

Opmerking

Hallo Harold,

Zoals ik aangaf op marktplaats is de wildkleur voor 99 % zeker een man. En hij is split voor oranjekop. ( zie snavelpunt)

Je kunt je vraag ook stellen op gouldamadine.net. Op dit forum zitten ook deskundige maar daar is de expertise wat betreft goulds erg hoog.

Groeten

Opmerking

Ik heb afgelopen jaar zo'n kleine 30 poppen gekweekt hoofdzakelijk in de wildkleur, en deze hebben allemaal een lichtere kleur geel dan de mannen.
            Jo

Opmerking

Het gevaar van de foto is dat kleur er soms een beetje vertekenen. Daarom vind ik het lastig om te zeggen.
              Bekijk mijn vogels op:

http://papegaaiamadine.webnode.nl/

Opmerking

ps andwoord is

andwoordt is wildkl pop groenovergoten man

Opmerking

Working...
                X