Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen mbt mijn vogels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Hij heeft momenteel al een pop ter beschikking maar die doet al 2 jaar niets. De pop is naar mijn mening ook niet helemaal 100%. Dit is de reden dat ik dit jaar een nieuwe pop heb gekocht. Ik twijfel inderdaad om deze pop naar buiten te zetten ivm de temperatuur. April doet wat hij wil! Vorige week nog vorst gehad. Ik heb nog een nieuwe kooi van 165x50x40 op zolder staan die ik in de schuur kan zetten. Best lastig om te bepalen wat verstandig en handig is.

Opmerking

• Als deze man zo lastig is dat hij de andere vogels meerdere keren per dag enorm opjaagt dan zou ik hem eruit halen.
      Heb je meerdere voer- en drinkplaatsen, dat als hij ze bij het voer wegjaagt, ze ergens anders kunnen eten en drinken?
      http://devrolijkefluiters.simpsite.nl

Opmerking

• Misschien kun je het beste de man er uit halen en tegen mei als er minder kans is op lage nachttemperaturen met de nieuwe pop weer terug zetten en dan kijken hoe hij zich gedraagt.

Ik heb een aantal jonge Goulds die naar de voliere gaan. Vermoedelijk gaat dat komende week gebeuren Ik hou de weersvoorspellingen in de gaten

Opmerking

• De nachten zijn inderdaad nog behoorlijk koud. Ik ga vandaag die terrorist vangen en in een kooi zetten. Weet eigenlijk niet of het vrouwtje dan ook mee moet?

Mijn Goulds gaan pas in mei naar buiten. Ik durf het nog niet aan. Ik heb de nachttemperaturen bekeken voor de komende anderhalve week en het blijft voorlopig 3 a 4 graden.

Opmerking

Working...
          X