Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Braziliaanse Bisschop
Collapse
X
-
brazillianen
Hoi,De B.Bisschoppen gaan redelijk gemakkelijk tot broeden over.Ze maken hun nesten met vooral bruine cocosvezel in open nesten.
De jongen worden grootgebracht met diepvries insecten,en een goed eivoer.
als er eenmaal jongen zijn laat ze zo lang mogeljik bij de ouders (6 weken)dit komt tengoede aan het zelfstandig worden van de jonge vogels.
Opletten met het agressieve gedrag van man of pop,zorg dat je de kooi in 2 kan verdelen en zo de vogels makkelijk kan appart zetten zonder met de schepnet bezig te zijn,dit vemijd vooral stres met de vogels en liefhebber.
Sucses.
vg bunting
-
Beste Joost,
Gefeliciteerd met je aankoop! Super vogels. Ik heb twee koppels zitten en focus mij komende jaren op alleen deze vogels.
Als je de zoekfunctie had gebruikt had een aantal interessante topics gevonden waarin een hoop interessante informatie staat. Dan houden we alle informatie binnen 1 topic.
http://www.vogelcafe.nl/showthread.p...lauwe+bisschop
Groet, Hans
Opmerking
-
Beste Allemaal,
Bedankt voor jullie reactie! Ik heb de topic zeker gelezen alleen wordt er besproken hoe je de Braziliaanse kweek in een kooi die je kunt opsplitten en dat wil ik juist niet doen! Ik heb mijn bisschoppen in een 6X2 + nachthok zitten en wil daar in proberen te kweken!
Bunting: bedankt voor jouw info daar heb ik tenminste wat aan!
Mvg Joost
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door buntingbeste Joost,
Blijkbaar heeft het geen zin om een beetje goede raad te geven,ik kweek al jaren noord amerikaanse en brazilliaanse bisschoppen en nu gaan we het hier dan bij laten.
vg bunting
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking