Ben ze krijgen wel elke dag levend voer maar 1 dag krijgen ze pinkies en de andere dag bufalows.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Uitgevlogen goudbuikjes
Collapse
X
-
Hoi A.J.
Ja precies, dan hou je het wel afwisselend.
Goed bezig, maar dat wist je al met zulke resultaten
Hoi Henk,
Nee, wel ken ik bromvliegen met gekreukte vleugels (zouden niet horen te kunnen vliegen)
Ik vond ze te groot en er vrij veel best wel goed vliegen voor niet vliegende vliegjes.
Maar heb het ca. 3 a 4 jaar terug geprobeerd dus misschien is het tegenwoordig anders.
Als ik ze bestel dan kies ik altijd de grote en de kleine fruitvliegjes
Momenteel heb ik alleen de grote in het hok vliegen.
gr. BenGroeten, Ben
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.JBen ik geef om de dag pinkies en buffelows allebei diepvries.en ik geef ze dan 2 grote lepels. ik voer 1 keer per dag en dat doe ik s'avonds na mijn werk. Ze krijgen dan een zaadmengeling voor tropische vogels en een 1 grote lepel met eivoer.en 1 keer in de week hang ik 8 stengels met trosgierst op 4 binnen en 4 buiten.
De goudbuikjes zitten samen met nog 7 koppels vogels in de voliere.Dus ze moeten wel samen doen met al het voer.
Nog gefeliciteerd met de jonge vuurvink zijn ook zeer mooie vogels en ook moeilijk om mee te kweken.Met vriendelijke groet:
Henk.
Opmerking
-
Proficiat met de jonge goudbuikjes, mooi man, jij ook Ben met je vuurvinkje, erg leuk te horen en ook te zien. Prachtige vogeltjes zijn het.
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking