Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke vogels in deze vlucht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

en dit,

weet iemand of dit goed werkt??

http://www.europesecultuurvogelshop....jstvogels.html

Opmerking

@drum

zou je willen vertellen. welk voer je allemaal voert. van welk merk, waar je het koopt. dat soort dingen

Opmerking

Nou Bas, welk soort voer heb ik je al beschreven en het merk doet er niet toe, als het maar van goede kwaliteit is. Dat kan je in de dierenwinkel informeren. Succes!

Opmerking

drum, is dit goed. heb voor mijn goudvinken ook cede en wil ook tropen eivoer van cede halen.
          en in welke hoeveelheid. geef jij het universeelvoer drum. gewoon zodat ze het de volgende dag bijna op hebben op zoiets.
          en belangrijk, hoevaak. 1x per week, 2x per week, elke dag. het universeelvoer

Opmerking

en welke beplanting zou ik erin kunnen zetten.

wil het niet helemaal beplant alleen een paar kleine plantjes waar de kwartels onder kunnen schuilen.

welke soorten planten zijn dat geschikt?

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door bas097
              en welke beplanting zou ik erin kunnen zetten.

wil het niet helemaal beplant alleen een paar kleine plantjes waar de kwartels onder kunnen schuilen.

welke soorten planten zijn dat geschikt?
              je hebt heel veel keus ik zou er GEEN klimplanten inzetten zijn binnen no-time meters hoog. Ik heb wat buxussen en wat grassen
              cdk eten zowat alles dat maakt niet uit wat voor zaad je ze geeft ze eten het wel maar volierezaad zou ik nemen.
              M.v.g. Bartel

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door bas097
                drum, is dit goed. heb voor mijn goudvinken ook cede en wil ook tropen eivoer van cede halen.
                en in welke hoeveelheid. geef jij het universeelvoer drum. gewoon zodat ze het de volgende dag bijna op hebben op zoiets.
                Persoonlijk Bas, maar dat is mijn mening, vind ik dit eivoer te droog. Ik voer eivoer van een merk waar een witte molen op staat. Het universeelvoer voer ik in een bakje, dat binnen een dag opgaat.

Opmerking

drum,

het eivoer met de goudvink. doe ik eerst in een bakje en maak het dan vochtig, en dat blijft de hele dag zo. en dat eten ze wel op. en dan is het ook niet droog

maar universeel voer elke dag.

is universeel voer een soort mengeling van insecten en eivoer ??

Opmerking

hallo iedereen,

ik ga denk ik zo, als de tempratuur stijgt en het gemiddeld ongveer 10 graden is de vogels op halen.

maar een vraag over de prijzen van deze kleurslagen

- koppel wildkleur
                    - koppel wit
                    - koppel mokkabruin/isabel

ik ga een wildkleur man en pop, een witte man en pop, en een mokkabruin/isabel man en pop kopen.

alvast bedankt,

Opmerking

Jo

Opmerking

Working...
                      X