Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welke vogels in deze vlucht
Collapse
X
-
drum, is dit goed. heb voor mijn goudvinken ook cede en wil ook tropen eivoer van cede halen.
en in welke hoeveelheid. geef jij het universeelvoer drum. gewoon zodat ze het de volgende dag bijna op hebben op zoiets.
en belangrijk, hoevaak. 1x per week, 2x per week, elke dag. het universeelvoer
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door bas097en welke beplanting zou ik erin kunnen zetten.
wil het niet helemaal beplant alleen een paar kleine plantjes waar de kwartels onder kunnen schuilen.
welke soorten planten zijn dat geschikt?
cdk eten zowat alles dat maakt niet uit wat voor zaad je ze geeft ze eten het wel maar volierezaad zou ik nemen.M.v.g. Bartel
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door bas097drum, is dit goed. heb voor mijn goudvinken ook cede en wil ook tropen eivoer van cede halen.
en in welke hoeveelheid. geef jij het universeelvoer drum. gewoon zodat ze het de volgende dag bijna op hebben op zoiets.
Opmerking
-
drum,
het eivoer met de goudvink. doe ik eerst in een bakje en maak het dan vochtig, en dat blijft de hele dag zo. en dat eten ze wel op. en dan is het ook niet droog
maar universeel voer elke dag.
is universeel voer een soort mengeling van insecten en eivoer ??
Opmerking
-
hallo iedereen,
ik ga denk ik zo, als de tempratuur stijgt en het gemiddeld ongveer 10 graden is de vogels op halen.
maar een vraag over de prijzen van deze kleurslagen
- koppel wildkleur
- koppel wit
- koppel mokkabruin/isabel
ik ga een wildkleur man en pop, een witte man en pop, en een mokkabruin/isabel man en pop kopen.
alvast bedankt,
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking