Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bichenowastrilde kweken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• bichenowastrilde kweken

ik heb gehoord dat als je een biesnoot man wildkleur koppelt met een bruine pop, de jongen wildkleur altijd man zijn en bruin altijd pop ? is dit zo ? en andersom, ik koppl een bruine man met een wildkleur pop, zijn dan de bruine altijd man en de wildkleur altijd pop ?

Biesnoten?

Biesnoten?

Een bruine man x wildkleur pop, dan zijn alle jonge mannen wildkleur, maar split voor bruin.
    Alle jonge poppen zijn bruin.

Bij een wildkleur man x een bruine pop kun je geen bruine jongen krijgen. Alle mannen zijn dan split voor bruin en de poppen 100% wildkleur.

Opmerking

Even voorstellen

Betekent, hallo mijn naam is en ik keek al jaren/sinds een dag heb ik....enz

Als je gerichte vragen hebt is daar een andere rubriek voor. Op die manier krijg je ook betere en meer gerichte antwoorden. Anders wordt het hier een zooitje

p.s. ik ben in oplijding voor aspirant moderator. en oplijding is opzettelijk met een lange "ij" geschreven. Het is een beetje een lijdensweg.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland

Opmerking

Lijder

p.s. ik ben in oplijding voor aspirant moderator.
        Geslaagd! Joepie, ik heb vakantie!

Groet,

Rob.

Opmerking

Vakantie voorbij

Kan toch niet weg Rob.

Volgende week Woensdag moet je naar Zwolle

O.V.O. organiseert voor de 11e maal een Internationale Open Tentoonstelling voor kleur- en postuurkanaries, uitsluitend kweekjaar 2012.

Alzheimers begint ook steeds jonger

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Opmerking

weg.........

Ik heb vakantie of ik ben op vakantie. Wel graag opletten.

Inderdaad, Zwolle zou ik niet willen missen, evenals keuren in Almen op woensdag en donderdag in Waremme. Wie moet er dan nog op vakantie?

Zelfde als op vakantie gaan terwijl je een mooi huis hebt, kleinkinderen om de hoek, een lieve vrouw, koetjes, schapen, hondje.

Groet,

Rob.

Opmerking

Working...
            X