Mededeling
Collapse
No announcement yet.
blauwgrijs roodstaartje
Collapse
X
-
Jee, dat is geweldig zeg. Kweek met deze liefelijke vogeltjes zie je niet vaak.
Geniet er maar van.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door secundoWie komt hier piepen...???
Op donderdag 8 november zag ik het mannetje met een eierschaal door de voliere vliegen. Vandaag 2 december zijn de jongen uitgevlogen.
Op de foto samen met papa:
Sorry: weet ook niet hoe het komt dat de link geplaatst wordt en niet de foto zelf.Albino, Lutino, Witmasker en Bonte Valkparkieten (Evt. Tam); Swiftparkieten; Grasparkieten (Evt. Tam); Natuurbroed Chinese Dwergkwartels
Opmerking
-
gefeliciteerd
Prachtig resultaat Secundo! Schitterende soort die je helaas niet veel meer ziet. Ik vind het altijd doodeng als dat jonge spul zo de vleugeltjes laat hangen. Hoe doen ze het? Hebben ze de vorst goed doorstaan?
Wat ik me daarnaast afvroeg: heb jij tips om man en pop te onderscheiden? Je zei dat het popje eigen kweek was, heb je die DNA laten sexen of kon je dat 'zien'?
Opmerking
-
-
Heel mooi hoor, het zijn prachtige vogeltjes.
Een kennis van mij heeft verschillende koppels al meer dan 3 jaar en nog niet een jong gekweekt.
Ik wens je heel veel plezier ermee.
Opmerking
-
Oorspronkelijk geplaatst door secundoZe doen het goed (voorlopig is er hier nog geen echte vorst van betekenis geweest).
Weten al goed de weg te vinden in en uit het binnenhok.
De 'afhangende' vleugeltjes is typisch bij het bedelen om voeding.
Enkele foto's van gisterennamiddag:
Moeder (op de voorgrond moeder) en kind:
http://www.lavender-waxbill.com/
Het gefluit van het mannetje is onmiskenbaar!
http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=19156&page=2
Opmerking
-
Nu zouden de foto's uit mijn vorige berichten zichtbaar moeten zijn (al begrijp ik niet waar het verschil zit: ik heb precies hetzelfde gedaan als in de vorige berichtjes):
Vannacht krijgen we waarschijnlijk voor het eerst 'echt' vorst. Benieuwd...
Opmerking
-
Ja hoor foto zijn nu goed, kleintjes zien er prima uit, wees maar zuinig op ze, ik zou het niet durven ze s'winters buiten te laten.
Opmerking
-
Prachtig om te zien die ukkies, geniet er maar van, je mag trots zijn.Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
Hallo Secundo,
Ik heb even naar de linken gekeken en deze vergeleken.
In het andere berichtje eindigt dit op "?gl=BE" en in het laatste bericht waar de foto's wel zichtbaar zijn op ".JPG"
In je vorige berichten heb ik die "?gl=BE" inmiddels achter de "JPG" weggehaald.
mvg. Eelke
Opmerking
-
Hoe stellen de roodstaartjes het? De temperatuur was behoorlijk zacht, maar wel veel regen te verwerken gekregen. Hebben ze het overleefd en heb je soms nog een foto?www.veugelkoer.be Voorlopig nog non-actief
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking