Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie heeft ervaring met biergist

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• wie heeft ervaring met biergist

Ik heb in een artikel over kalende koppen bij goulds gelezen dat het helpt wanneer je biergist bij het eivoer mengt.
    Heeft er iemand ervaring met het voeren van biergist, het is goed voor de vogels, bevedering en bevruchting zit vitamine B12 in.
    groeten ceesdecocq

zelf heb ik er geen ervaring mee maar ik heb wel het een en ander over gelezen.

als je dat allemaal moet geloven dan is het net als die stuifmeelkorrels, wonderspul

Opmerking

Opmerking

Gouldkwekers bekijk eens het artikel:
        www.natuurgould.be/Framesetbibliotheek.htm dan bibliotheek blz. 48

groeten

Opmerking

Alfons van den Broeck mag ik U vragen in welke vorm heeft u die biergist en waar te verkrijgen, bij voorbaat hartelijk dank
          gr. ceesdecocq

Opmerking

biergist

Ik weet dat bier gist bij honden goed is tegen haar uitval.
            Bij een broodbakkerij is het wel te krijgen ,maar je kunt ook proberen om elke dag een vers stukje witbrood te geven,want hier zit het ook in.

mvg Jan

Opmerking

Beste Cees, ik gebruik de biergist die men geeft aan wedstrijdduiven van het merk Natural.

Er zullen ongetwijfeld nog wel merken zijn met omzeggens dezelfde kwaliteit.

Meng dat dan onder het eivoer of een ander zachtvoer. Hoeveelheid : 2 koffielepels per 500 gram voeder voor het type vogels zoals een gouldamandine.

Opmerking

Working...
              X