Mededeling

Collapse
No announcement yet.

apv gould 84 zaad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• apv gould 84 zaad

hallo allemaal
    een vraag
    wie kan mij vertellen of er in apv gould 84 wel de juiste percentage procents
    gewijs aan zaden zitten of moet ik er wat bij mengen zoals witzaad en japanse millet want het gaat er bij mij om de kweekmix
    groeten louis bosman

http://www.europesecultuurvogelshop....ine-extra.html
    Groeten Michael

https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

Opmerking

Goedendag,

ik voerde deze zaad mengeling van Beyers in het verleden ook aan mijn Goulds (toen ik, alleen nog maar Goulds had) naar volle tevredenheid!
      De vogels zagen er prima uit en de jongen groeide er ook goed op, dit met aanvulling van eivoer en trosgierst (bij voorkeur de rode soort)

Gr. Martijn
      Met vriendelijke groet,

Martijn Schaufeli

Opmerking

ik weet niet hoe jou vogels eten maar hier laten ze praktisch geen millet.

Opmerking

apv gould 84

hallo allemaal
          na mij mening is apv gould 84 gericht op het voer van o.a. goulds en omdat ik alleen maar goulds heb vraag ik mij af of er wel degelijk in zit procents gewijs wat er op de verpakking staat
          groet louis

Opmerking

Ik denk wel dat dit klopt.
            Beyers is toch een merk met goede naam dus waarom zouden ze daar voor liegen.

Ikzelf geef Exoten Super(56) en voeg hier per 20kg nog eens 10kg witzaad aan toe 4kg gras en onkruidzaad.

Opmerking

Dat zullen wel lekkere stevige goulds worden Leffe. Krijg je dan geen opmerking op het keurbriefje dat ze te vet zijn?

Opmerking

apv gould 84 zaad

hallo leffe
                jij zegt dat je 4 kilo graszaden en onkruidzaad erbij doet maar wat voor graszaden doe jij erbij
                groet louis

Opmerking

Opmerking

Working...
                  X